Hej Aminoer. Jeg har for 5 uger siden startet portalen www.rightthere.nu. Vi vil samle alle restaurationer i DK på denne site, og indtil videre har vi 103 restaurationer med. Indtil 01.02.2011 er det gratis for alle at blive medlem. Derved får I gratis markedsføring hvor I kan oplade alle de events I har. Oploade alle de billeder I vil, helt uden omkostninger. Efter 01.02.2011 koster det kr. 200 pr måned, eller I kan signe for et helt år for kr. 2000,00. Vil man ikke det, er det muligt at være medlem helt gratis, hvilket dog så betyder at det ikke vil være muligt at oploade events, eller mere end et billede, men man vil stadig være at se i oversigten over restaurationer. Så har du en bar, cafe, restaurant eller et diskotek, og har du lyst til at hjælpe os med at vokse os store, så gå ind på www.rightthere.nu, og anmod om et password, eller skriv en privat besked til mig, så ringer jeg dig op og forklarer nærmere. Det skal siges at sitet i løbet af de næste tre måneder bliver opdateret/opgraderet, og det er derfor det er gratis indtil da. Jeg er klar over at designet mest appelerer til diskoteksbranchen, men har lige snakket med min grafikker i dag, og dette bliver lavet om i starten af næste uge... Med venlig hilsen Steffan |
Noget der slog mig..
Er sikker på det ville gavne din hjemmeside utrolig meget, hvis du løfter hovedsiden lidt op. Mener ik det er smart, at den besøgende skal scrolle ned for at starte sin søgning - det vil kun reducere dit besøgstal.
Blot lidt konstruktiv kritik :) Held og lykke med det.
Bedste hilsner
Kristoffer