Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af hjemmeside (film/tv)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde egentlig tænkt mig at skrive feedback-punkter op, men tror det er bedre I skriver, hvad der popper op på lystavlen i stedet...uden at jeg influrerer jer. :-)

www.macbody.dk

Tak for hjælpen!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:53

Kristian Hertoft:

Jeg havde egentlig tænkt mig at skrive feedback-punkter op, men tror det er bedre I skriver, hvad der popper op på lystavlen i stedet...uden at jeg influrerer jer. :-)

www.macbody.dk

Tak for hjælpen!

hej

Det første der poppede ind paa lystavlen, eller ikke poppede ind var at jeg ikke ved hvad jeg skal paa siden?

Ved ikke lige hvor jeg skal trykke mig hen og teksten virker meget lille for mig.

Synes ikke rigtigt at det gir sig selv med hvad man skal. Og det skal det vel helst.

Det er bare min mening ;-) Ellers er den meget fin.

mvh

anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:16

Referencer mangler video der viser hvad der er lavet derved virker dine Referencer ikke troværdig på mig.

Tekst hvordan laves film mangles

hvordan kommer í ud

hvordan ser studie ud

hvor mange ansatte har i

hvor mange vinkler kan i tage  videoer fra

hvilken film kamera har i og hvilken kvalitet tager de i

hvilken model kan i skaffe , der kan filmes

hvad koster de modeller i kan tilbyde , vis i har nogle

hvor meget kan i redigere i film

reklame video og småting der viser hvad i kan vises ikke på siden

hvor langt dækker i danmark og verden

hvor meget koster transport tillæg

hvor hurtigt kan i komme ud.

jeg er selv intresseret i film på min siden derfor ekstra mange spørgsmål  fra mig af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34

Jeg skulle bruge lang tid på at finde ud af hvad det gik ud på.
Jeg har meget lidt tålmodighed når det kommer til besøg af et nyt site.. Gør det derfor mere overskueligt for dine besøgende..

Jeg kan forstå du laver film, og derfor er dine besøgende nok mere folk der allerede kender dig (folk du måske har mødt og fortalt om dig selv) - hvis det er tilfældigt, så kan man godt være kreativ, men hvis du satser på at får så mange besøgende, som overhovedet muligt, så er jeg sikker på, at hovedsiden skal gøres mere overskuelig.

Jeg læste engang, at en besøgende på et nyt site bruger gennemsnitlig 18 sek. på at finde ud af hvad hjemmesiden er/kan.. Idag er det tal helt sikkert længere nede...

Håber det er noget du kan bruge. Ellers fin film :)

Held og lykke med det hele.

Bedst hilsner

Kristoffer

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 21:39

Rigtig fint udkast. Jeg er enig med de andre i hvad der skal gøres bedre, og ser frem til at følge udviklingen. Med nogle fine justeringer og mere enkelthed, kan det hurtigt gå hen at blive en flot hjemmeside.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 10
Skrevet kl. 22:12

fedt.

Især den med at linke videoer til referencer.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 10
Skrevet kl. 22:28

Det med at gøre den mere overskuelig. Er det en gennemgribende omstrukturering eller er der noget konkret, som kan sminkes? Jeg har forsøgt at rippe den for alt unødvendigt. Jeg vil jo gerne have den er en smule usædvanlig, fordi det er en del af min profil at mine film også er det.

Måske kunne det være noget forklarende tekst, der stod under menubaren et sted...? (jeg går ud fra det skal være sådan noget tekst som egentlig står under hovedboksen, men som kan være svært at se)

Hvad ville i sige til, at den startede med at køre den første film?

Jeg tror det rigtige spørgsmål at stille her er - hvad mangler der for, at I ville bestille en film til jeres firma?

Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:30

må indrømme jeg syntes din side er MEGET forvirende

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 10
Skrevet kl. 14:38

Vil I ikke godt være søde at gøre det mere konkret?

Ellers kan jeg jo ikke rette det! Hvad er forvirrende? Hvornår var I forvirret?

Nu er der 3 der skriver den er forvirrende, men jeg står mere eller mindre i samme position som før.

Jeg har siddet med hjemmesiden i mange timer, så jeg kender den jo som min egen bokselomme og har svært ved lige at skifte perspektivet til folk, der besøger den første gang.

Jeg har tænkt mig at ligge et stykke tekst op i den øvre del af websiden, der i en kort sætning fortæller, hvad det går ud på - hvad det er for en side. Men har på fornemmelsen, at det ikke helt er nok.

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:43

Hej!

da jeg så URL - tænkte jeg. Fedt nok, et forum til MAC OS X. Men så var det i stedet en hjemmeside til promofilm. '

Synes at baggrunden på siden er forvirrende. Den tager meget opmærksomhed, og dermed synes jeg man kommer for let væk fra det egentlige stof, nemlig teksterne og dine film.

Det er bare min mening, helt 100 % subjektiv. Ta' det til dig, eller lad vær' :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)