Jeg er næsten uddannet personlig coach (se evt. indlæg "Idéer søges") fra Coachhuset Mindjuice og er interesseret i at høre noget om andres erfaringer i forhold til at bygge en indtægt op i forhold til at coache. Så jeg vil gerne spørge om: Hvor lang tid har du brugt på at bygge en "kundekreds" op, så du kan leve af det (og hvor stor er indtægten da)? Hvor meget tid og hvor mange penge bruger du på marketing? Hvor mange nye kunder skal du have om måneden for at det løber rundt?
Alle svar modtages med kyshånd. Mvh Jes
|
Hej Jes.
Jeg kan godt forstå dit spørgsmål, det er jo interessant at høre andres historier.
Hvis nysgerrigheden kommer af, hvad du selv vil mål dig op imod, så skaber du kun udfordringer for dig selv.
Jeg har snakket med en del selvstændige coaches, og de har samme problem som andre iværksættere. De er specilist på et område, men det at drive virksomhed kræver også andre forudsætninger. Læs evt. denne tråd:
http://www.amino.dk/forums/t/92655.aspx?#605718
Så der er rigtig mange der ingen kunder har, fordi de bla. ikke forstår at sælge sig selv.
En ting er at lytte, en anden ting er at sælge.
Men selvfølgelig håber jeg, at der kommer en masse brugbare informationer fra andre coaches.
De bedste hilsner