Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er din succes som coach?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er næsten uddannet personlig coach (se evt.  indlæg "Idéer søges") fra Coachhuset Mindjuice og er interesseret i at høre noget om andres erfaringer i forhold til at bygge en indtægt op i forhold til at coache. 

Så jeg vil gerne spørge om:

Hvor lang tid har du brugt på at bygge en "kundekreds" op, så du kan leve af det (og hvor stor er indtægten da)?

Hvor meget tid og hvor mange penge bruger du på marketing?

Hvor mange nye kunder skal du have om måneden for at det løber rundt?

Alle svar modtages med kyshånd.

Mvh 

Jes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58

Hej Jes.

Jeg kan godt forstå dit spørgsmål, det er jo interessant at høre andres historier. 

Hvis nysgerrigheden kommer af, hvad du selv vil mål dig op imod, så skaber du kun udfordringer for dig selv.

Jeg har snakket med en del selvstændige coaches, og de har samme problem som andre iværksættere. De er specilist på et område, men det at drive virksomhed kræver også andre forudsætninger. Læs evt. denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/92655.aspx?#605718

Så der er rigtig mange der ingen kunder har, fordi de bla. ikke forstår at sælge sig selv.

En ting er at lytte, en anden ting er at sælge.

Men selvfølgelig håber jeg, at der kommer en masse brugbare informationer fra andre coaches.

De bedste hilsner

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:16

Hej Glenn.

Tak for svaret!

Min nysgerrighed bunder i at jeg vil starte på overbygningen til den coachuddannelse jeg allerede har taget (basisuddannelsen på Coachhuset Mindjuice), og at den koster en hel del penge. Så det var mest for at få en fornemmelse af hvad jeg står overfor, rent økonomisk. 

Og tak for linket. Jeg synes det er et meget spændende indlæg og det satte gang i nogle tanker. Jeg har godt på fornemmelsen af det kan kræve en del at skulle sælge sig selv som produkt og det er rart at se på sat op på den måde.

På overbygningen bliver der brugt ressourcer på helt specifikt at sparke forretningen som coach, og det tror jeg vil være en stor hjælp, dels fordi de har meget erfaring med det, dels fordi det vil være inspirerende at være sammen med andre i samme båd. 

Mvh Jes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)