Hej med jer! efter mit indlæg på AMINO er jeg blevet opfordret til at lave et tilbud til AMINOèr 1.000,-€ (7.450.- dkr.) + moms For en visitspeaker.com Sådan bliver din website en succes! Din personlige optræden forhøjer din Klickrates op til 1000%.
Ganske få sekunder afgør om dine investeringer var spildt! Behold dine besøgende på din website når de endelig er der!
Vis dig personligt, sådan skaffer du tillid! Visitspeaker højner opmærksomheden helt ekstrem, som igen kan mærkes på din salgskurve. Udnyt internettet med succes, for at genere mere omsætning og indtjening! Visitspeaker.com Visitspeaker er en webapplikation som bliver produceret i et green screen filmstudie. Den bliver med en transparent baggrund lagt ovenpå din eksisterende website. På den måde spare du dyre omkostninger for omprogrammering eller ændring af din website. Du behøver ingen ekstra serverplads idet, den bliver hostet ekstern. Fordele: En effektiv Kommunikation En personlig betjening på din website Vigtige punkter for en optimal filmoptagelse i green screen studio! Manuskript/Tekst leveres af kunden forud. Website/URL Informationen Tilmelding: www.visitspeaker.com (husk at klikke på det danske flag og slå højtaler til!) |
Mit produkt er ideelt til video, den side videoen skal være på er www.stripdanmark.dk , ved nogle produkter går hurtigere at forklare med video og andre går længere tid, især vis de meget egnet til video fremstilling mere end tekst.
hvor lang tid er video, første , for man kan jo ikke nå at præsentere alt samme på 2 minutter , med ville være en super service for mig vis alle vores service tilbud , for ved jeg når folk er inden på min hjemeside er de de tit fulde og derfor læser de ikke meget
Skal være en kort i video, der omhandler alle mine produkter striptease , lap dans , body tequila , pigestrip – mandestrip , stripundervisning , nøgenmodel .
Ønsker den kunne køre på alle sider den samme video i siden , så lige vel hvor du kommer fra kommer denne korte præsentation video frem