Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit tilbud til AMINOèr (i skal filmes og på egen website)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 107
Fra  ? Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer!

efter mit indlæg på AMINO er jeg blevet opfordret til at lave et tilbud til AMINOèr
DET ER HER !

1.000,-€  (7.450.- dkr.) + moms
Normal 1.777.-€

For en visitspeaker.com

Sådan bliver din website en succes!

Din personlige optræden forhøjer din Klickrates op til 1000%.

• Er din website en del af din forretnigsstragie? Eller skal den blive det?
  • Forventer du større omsætning eller aktivitet igennem din website?
  • Invester du løbende i din internetpræsentation?
  • Betaler du for marketing og SEO?

Ganske få sekunder afgør om dine investeringer var spildt!
(Statistik har man op til 10 sekunder tid til at fange en besøgendes opmærksomhed!)

Behold dine besøgende på din website når de endelig er der!

• Giv din website et personligt præg!
  • Skab tillid på den måde animere du kunden til at handle
  • Kommuniker direkte til kunden.
  • Lad aldrig din besøgende alene på din website!  
  • Et billede siger mere end 1000 ord, en personlig optræden mere end 1000 billeder!  
  • Hjælp dine kunder i til at beslutte sig købs processen.
  • Led dine kunder målrettet til den ønskede aktion på din website.
  • Opdater din præsentation  til de nye standarder inden for multimedia- kommunikation

Vis dig personligt, sådan skaffer du tillid!

Visitspeaker højner opmærksomheden helt ekstrem, som igen kan mærkes på din salgskurve. Udnyt internettet med succes, for at genere mere omsætning og indtjening!

Visitspeaker.com

Visitspeaker er en webapplikation som bliver produceret i et green screen filmstudie.

Den bliver med en transparent baggrund lagt ovenpå din eksisterende website. På den måde spare du dyre omkostninger for omprogrammering eller ændring af din website.

Du behøver ingen ekstra serverplads idet, den bliver hostet ekstern.

Fordele:

En effektiv Kommunikation                                   En personlig betjening på din website
Kunden bliver ledt til køb                                            Ekstra opmærksomhed
Stigning i klick-/conversionrate                                       Skaber tillid
Utallige anvendelses muligheder                                         Kan bruges som link.
Let at implementere på alle websites                                        Og meget mere...

Vigtige punkter for en optimal filmoptagelse i green screen studio!

Manuskript/Tekst leveres af kunden forud.                    Website/URL Informationen
Kontaktinformation  til firma/kunde                               Information om webadministrator
Ingen beklædning som er gønt eller med tyndestriber.

Tilmelding:

www.visitspeaker.com (husk at klikke på det danske flag og slå højtaler til!)
Flemming Pallesen
mail: info@visitspeaker.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:45

Mit produkt er ideelt til video, den side videoen skal være på er www.stripdanmark.dk , ved nogle produkter går hurtigere at forklare med video og andre går længere tid, især vis de meget egnet til video fremstilling mere end tekst.

hvor lang tid er video, første , for man kan jo ikke nå at præsentere alt samme på 2 minutter , med ville være en super service for mig vis alle vores service tilbud , for ved jeg når folk er inden på min hjemeside er de de tit  fulde og derfor  læser de ikke meget

Skal være en kort i video, der omhandler alle mine produkter striptease , lap dans , body tequila , pigestrip – mandestrip , stripundervisning , nøgenmodel .

Ønsker den kunne køre på alle sider den samme video i siden , så lige vel hvor du kommer fra kommer denne korte præsentation video frem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:55

Flemming:

Tilmelding:

www.visitspeaker.com (husk at klikke på det danske flag og slå højtaler til!)
Flemming Pallesen
mail: info@visitspeaker.com

I både IE og FF kan jeg kun høre lyd og ikke se nogen visitspeaker

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:01

Er interesseret MEN:

Udfra din tekst aner jeg ganske enkelt ikke hvad produktet og prisen indeholder. Jo jo, det er video til min hjemmeside, men er det 4 min. eller 10 timer? Er det 1 film eller 100 film?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:13

Husk endelig at sørge for lyden ikke kører automatisk - det er noget kunden selv skal vælge ( efter min mening). Der er da ikke noget mere irriterende end støjen der vælter ud når du går ind på en ny side.

Men helt sikkert interessant for nogle produkter.

Skal man møde op i et studio eller hvordan foregår optagelsen i praksis ?

Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Fra  ? Skrevet kl. 17:18

Hej med dig,

har du været inde på min side www.visitspeaker.com og trykket på det danske flag?
Typisk er det en præsentation af dig selv og dit firma og hvad du ellers måtte ønske!
Varigheden mener jeg skal være under et minut ellers mister kunden sin interesse for det du vil fortælle. Prisen ligger normalt på 1.777.-€ for den første shooting osv. og 1.077,-€ for den 2-4
og fra den 5 shooting 777,-€ Klart har for at lave flere altså at blive en vedvarende kunde kan vi forhandle om prisen.

Jeg har tilbudt alle AMINO`er en pris for en visitspeaker til 1.000,-€ (alle priser + moms)
Men gå ind på min website og hør hvordan?

Flemming

Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Fra  ? Skrevet kl. 17:22

Det med lyden er noget jeg besluttet at den skal køre med det samme. Det kan hver kunde selv afgøre om film og lyd skal starte automatisk.

Mht til studio er det et mobilt studio, samler nogle optagelser til en dag, og giver så besked om location. Er det flere produktioner hos en kunde kan dette også foregå hos kunden.

Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37

Fedt produkt, og visionært, om et par år ses denne "3D" præsentation på mange websites-måske endda før?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:42

Flemming:

Hej med dig,

har du været inde på min side www.visitspeaker.com og trykket på det danske flag?
Typisk er det en præsentation af dig selv og dit firma og hvad du ellers måtte ønske!
Varigheden mener jeg skal være under et minut ellers mister kunden sin interesse for det du vil fortælle. Prisen ligger normalt på 1.777.-€ for den første shooting osv. og 1.077,-€ for den 2-4
og fra den 5 shooting 777,-€ Klart har for at lave flere altså at blive en vedvarende kunde kan vi forhandle om prisen.

Jeg har tilbudt alle AMINO`er en pris for en visitspeaker til 1.000,-€ (alle priser + moms)
Men gå ind på min website og hør hvordan?

Flemming

hvad så vis haves et produkt der egner meget sig  til at vises på video såsom nogle danse sider striptease sider mv. er det ikke kun snak med , totalt umuligt at forklare med tekst og jeg ved folk ikke falder fra vis det er 3-6 minutter , med de tænker mere øv så en kort video

efter snak med dig den ligger på en anden side , man får en script kode, derved mister man link værdi  vis andre bruger linket , da link værdi går til dig ikke mig , så vil det give link værdi til dig min  video på min side , ligesom youtube.com video , gør er det ikke korrekt forstået ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)