Jeg har virksomheden Throw-in der får fodboldspillere til at kaste et længere indkast.
Jeg har godt gang i forretningen her i Danmark, men jeg vil samtidig gerne have mere arbejde internationalt.
Internationalt har jeg trænet Hertha Berlins U19 hold og en ungdomsspiller fra Schalke 04.
For at sælge mere på det tyske marked, har jeg indgået et samarbejde med en "sælger", for iøvrigt en Amino, der har fodboldinteressen og de tyske sprogkundskaber iorden.
Jeg vil også gerne udvide min forretning på det engelske marked, så derfor søger jeg en "sælger" til England. Det vigtigste for mig er, at "sælgeren" brænder for at sælge og har kendskab til fodbold.
Sælgeren bliver ikke ansat af mig, men får provision for salget.
Jeg synes det lyder ret interessant, og jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere?
Hvis jeg har forstået det rigtig, vil du gerne have en sælger til at kontakte diverse engelske fodboldklubber og præsentere et tilbud i intensiv træning i at kaste et længere indkast?
Jeg har selv spillet fodbold, så brænder stadig for sporten, men har dog ikke tiden længere til seriøse grundet skolen.
Mine engelsk færdigheder er rigtig gode - og jeg modtager stadig undervisning i det, så udviklingen er igang.
Hi I am from Engalnad and have in the past worked with former footballers, helping with selling and marketing their business. I still have my contacts and and am very interested in an opportunity to work in this field again. You can contact me s.akhtar@live.dk and discuss futher possibilities. Look forward to your reply.