Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortvivlet selvstarter søger hjælp

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Hej Christian,

Hvis dette er det rette sted, vil jeg utolig gerrne tilbyde EKSLUSIV for AMINO`er en pris!

Hvordan publicere jeg dette?

Flemming

Jeg har kikket på dit website visitspeaker.com, og det er en go ide du har fat i der.

Jeg vil selv overveje at benytte det ligesom en anden i tråden, nævnte.

mvh flemming

Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 107
Fra  ? Skrevet kl. 12:00

Okey Chano, sorrySmile, det er det der ofte er problemet på AMINO, meget uoverskuligt for os amatøre!

Men jeg kan ikke finde den tråd du henviser til?

Flemming

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:12

Hej Flemming,

Dit produkt ser rigtigt spændende ud, men der er et par småting du nok med fordel kunne rette:

1. Hvis jeg ikke har lyd slået til, mangler der en masse information - du kunne evt. overveje undertekster eller grafik bobler med forklarende tekst. Den tekst der er på forsiden lige nu, giver ikke mening, hvis man ikke har hørt "speaken". Hav også i mente at f.eks Iphones ikke kan afspille flash (ikke de gamle ihverfald), men derfor skal folk jo helst kunne browse din side fra telefonen alligevel.

2. Din kontakt formular er skrevet med meget lille font og der er for meget man skal udfylde. Bed om mail og navn som udgangspunkt og så tag den derfra.

3. Kom med nogle konkrete pris-eksempler, specielt hvis jeres produkt ikke er meget dyrt, selv for små virksomheder

4. Ret de småfejl der er rundt omkring, som f.eks at noget tekst stadig står på tysk i den danske version og at overskrifterne ikke står med lige stor mellemrum.

Lige mine 2 cents

/Jacob

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 12:16

Flemming:

Men jeg kan ikke finde den tråd du henviser til?

Du klikker på opret nyt indlæg -> under kategori vælger du "Alt det andet.." -> og derefter "Jeg har et godt tilbud til dig!"

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 107
Fra  ? Skrevet kl. 12:43

Hej,

takker mange gange for alle svarene indtil nu og glæder mig til at se kommende svar!

Nu vil jeg gå igang med arbejde på den første feedback. Så må jeg se hvad der sker.

Flemming P.

www.visitspeaker.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)