Om ganske kort tid genåbner boligportalen Lej 1 hjem.
Lej 1 hjem er udelukkende henvendt til lejeboligmarkedet, men tilbyder blandt andet også brugtmarked og liste over loppemarkeder nær dig. Du vil kort sagt kunne finde alt til dit hjem.
Når Lej 1 hjem genåbner, vil det stadig være med brugervenligheden og troværdigheden i højsædet. For eksempel vil alle annoncer stadig have en automatisk udløbsdato der gør, at annoncen forsvinder fra siden hvis den ikke bliver genaktiveret indenfor et bestemt tidsrum.
Vil du med i biografen?
Frem til genåbningen vil der blive afholdt lodtrækninger om forskellige præmier.
Du kan på hjemmesiden se hvordan du deltager.
Men skynd dig! Næste lodtrækning er muligvis allerede i dag!
Umiddelbart bliver det kun i Danmark og ikke ferieboliger, da jeg ikke synes at fokus skal spredes for meget.
Der kan selvfølgelig oprettes fremleje annoncer helt ned til ganske få dage og dermed kan man jo også udleje på ferieboligbasis, men det er ikke det der vil blive slået på.
Glæder mig til at se hvad du har fundet på for at tune brugervenligheden.
Hej Bernt,
Mit syn på brugervenlighed er logik, overskuelighed og at man benytter så få skridt som muligt, til at nå sit mål.
Så det handler om at prøve at se det fra en helt grøn brugers side og se om de forskellige skridt giver mening. Når man er på et projekt som udvikler, er det dog næsten umuligt at gøre, så derfor vil der snarest muligt blive inviteret nogle personer til at afprøve systemet.
Jeg vil efterlyse interesserede "prøvekaniner" på Facebook-siden for Lej 1 hjem når det bliver aktuelt, så hvis du kunne have lyst til at være en af dem, så må du endelig give lyd fra dig.