Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har erfaring med at køre kursus virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ung fyr Spastisk lammet i lettere grad og har en personligheds forstyrelse oven i at slås med. Da jeg var 5 år sagde lægerne jeg ville ende i kørestol inden jeg blev 18, idag som 31 årig er jeg danmarks måske verdens stærkeste spastikker, set med vilje styrke. Jeg har mødt helvede på jord men os lært at håndtere dette af ikke mindre end FRømands korpset. Jeg er idag officelt Frømandskorpsets største fan og har kontakt til både dem og Jægerkorpset idag. Mit ønske er at starte en virksomhed hvor igennem jeg kan hjælpe andre med mentale problemer, det kan være alt lige fra arbejdsløse som ikke kan finde vilje til at søge job eller handicappede som ikke kan erkende de er handicappede osv osv. Faktum er at jeg har know howen men mangler en som kan tage sig at selve styringen og skabelsen af virksomheden således at jeg faktisk bare levere selve coachingen og ikke andet det er hvad jeg kan. Kunde grundlaget er ret stort hvis det kommer til at køre fordi tænk på hvor mange mennesker som der idag har mentale problemer eller psykiske vanskeligheder. YDerligt da jeg selv er førtidspensionist må jeg ikke eje en virksomhed eller have indtægt så det eneste jeg vil er at hjælpe andre. Men er der nogen som kan hjælpe mig med at hjælpe andre

VH

Søren Fohrmann

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)