Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der nogle her inde der kan hjælpe mig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen.

jeg er blevet franchisetager i en dansk bagel kæde som jeg så fortryder, pga af priserne på de vare jeg skal købe af kæden,, jeg ved med 100 procent garenti at de tager over pris for pålæg,drikkevare faktisk det hele.. de har selv 10 butikker som er deres egne. deres egne forretninger får alle varer meget billigere end os der har franchiseing og det har jeg papir på, og vi skal handle hos kæden ifølge kontrakten,

men jeg har hørt at man skal have varerne til indkøbs pris eller så billigt som muligt da det er en kæde?

jeg har hørt at hvis man finder en vare der er billigere et andet sted end kæden så må man godt handle der men det skal bare vare af samme kvalitet og mærke?

hvis der er nogle der kan hjælpe vil det være vil jeg blive rigtig glad

undskyld den lidt rodet besked men er ikke så god til det med at skrive:)

på forhånd tak og ha en rigtig god dag....

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:12

denizerdem:

hvis der er nogle der kan hjælpe vil det være vil jeg blive rigtig glad

Som udgangspunkt er det eneste der er gældende den aftale som du har underskrevet med virksomheden.

Hvis der er forhold i kontrakten som du ikke mener er overholdt, så er du nødt til at kontakte en advokat med ekspertise indenfor det område, det koster dig penge.

Har du fortrudt fordi du ikke kan tjene penge eller hvad er årsagen?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:29

Det lyder som om du skal have fat i en rigtig advokat, som skal se kontrakten og loven på området igennem for dig.

Tilmeldt 13. Nov 09
Skrevet kl. 08:49

hej tak for dit hjælp.

jeg har også overvejet at kontakte en advokat. jeg kan godt tjene penge men det er ikke det store. tror sagtens jeg kan tjene de penge jeg gør nu et helt andet sted hvis jeg tog lidt over arbejde.. problemet er at kæden får kæpe rabatter som jeg så ikke for noget ud af.. jeg mener stadig at hvis jeg ikke må købe mine vare andre steder så skal jeg have det til indkøbs pris, det andet er snyde priser efter min mening.

hvis der nogle her inde der kender en god advokat så må i meget gerne sige til:)

på forhånd tak...

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:01

Hvad med at starte med at indgå dialog med virksomheden? Kontrakten bør være grundlag for et SAMARBEJDE.

Hvis dialogen så strander kan du tage kontakt til advokat. 

Tilmeldt 13. Nov 09
Skrevet kl. 09:05

jamen det har jeg skam gjordt men de kommer med alle muige grunde til at varrene er dyre

Tilmeldt 13. Nov 09
Skrevet kl. 09:05

tak for dit råd.

jeg tjener penge men ikke mer end hvad jeg kan som ansat i en virksonhed med lidt overarbejde.

problemet er bare at varrene er alt for dyre, der står i min kontrakt at jeg skal handle hos dem, men jeg mener stadig at jeg har min ret til at handle andre steder bare det er samme kvalitet og mærke. jeg føler lidt at jeg bliver snydt et eksempel, en coca cola koster hos kæden 11 kr jeg kan få dem til 8 kr et andet sted og son kan jeg blive ved.

jeg har også snakket med en rådgiver og han sagde jeg må gerne købe mine vare et andet sted hvis det var billigere og af samme mærke, men er bare lidt forvirriet..

mvh..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)