Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Liberale Parti...

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt, at vi bør gør mere til for at være aktive i politik, men ved gud! skal vi ikke snart holde op med at hænge de grimme, dyre, irriterende og miljøforurenende plakater op ;0)

Det er da oldtid i en computerverden. ik? 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:15

Thomas Rosenstand:
Det sagde jeg oile. Jeg sagde jeg ikke havde til at uddybe det for dig. Der er lidt forskel på meningen. Det håber jeg du kan se.

Og der skulle selvfølgelig ikke stå "olie" - men ikke. Min iPhone har nogle pudsigheder ind i mellem.

Jeg håber da, du tror bedre om mig, end at jeg ikke sætter mig ind i partiernes programmer!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:29

Henrik Nielsen:

DF foreslår at arabisk TV skal forbydes

Ja ærgeligt at hun ikke kom igennem med et forbud mod paraboler, så kunne der virkelig laves lyssky forretninger.

Ring til Nicolaj på 77 77 77 77, han leverer og installerer, men kun efter mørkets frembrud Stick out tongue

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 06:33

Harpelunden:

Rigtigt, at vi bør gør mere til for at være aktive i politik, men ved gud! skal vi ikke snart holde op med at hænge de grimme, dyre, irriterende og miljøforurenende plakater op ;0)

Det er da oldtid i en computerverden. ik? 

Jo. På linie med Teksttv og juleaften, men alligevel fastholder folk traditionen!

Og så er det rart at se folk har en mening, det er alle de andre der skal tage sig sammen ;-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 02:17

Kære Henrik

Ja, det med vaner og traditioner ;0)

Jeg har den opfattelse, at vi sagtens kan vinde indflydelse i vores fag og dagligdag og gøre en forskel der uden absolut at være politisk aktive. Der vil altid være beslutninger vi kan være utilfredse med på politisk plan. Ergo der er andre måder at engagerer sig i samfundet på og uden devisen "at synes at det er de andre som skal tage sig sammen". Jeg vil hellere mene, at fleste gør det bedste de har lært og bidrager med dette.

Det handler mere om, at har vi en pose penge, er dét at tænke sig godt om, hvordan midlerne bruges mest hensigtsmæsigt, et godt udgangspunkt. Det er altid en god idé at politikere inddrager fagfolk og målgruppen i den proces.        

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)