Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Liberale Parti...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Uafhængigt af, hvor lidt tilhænger jeg er med den nye finanslov og dets følger, så er planen med den nye udlændingelov jo, at vi skal undgå områder som Gjellerup, Vollsmose, Aalborg Ø, hvor der er en utrolig høj koncentration af indvandrer og 2. generations indvandrer, hvor mange er uden job, lever af statens goder og ikke lader sig integrere. 

Ja og så kunne man vel bare ønske, at der var nogen, som gad tage hånd om problemerne, fremfor at tro de kan lovgive sig ud af alt...

Man har på intet tidspunkt i de sidste 10 år forsøgt at bryde ghetto problemerne for alvor, men bare ladet problemet stå til, imens man har spyttet den ene krænkende lov ud efter den anden... DK er jo ik længere et "frit" samfund, som alle praler med, men mere en overvågningsstat, som styres fra toppen...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:31

Lundsby:

Hvis man vil forstå DF, så tror jeg meget af strategien går på at kernevælgerne og Pia selv, ikke er her længere når lortet for alvor rammer ventilatoren! Det tager alligevel noget tid, at fucke et ellers velfungerende land up!

og jeg under mig over alle, der har travlt med give DF skylden for alt, Danmark er et forkælet land der har levet i overforbrugets tegn, nu betaler vi for prisen.

( og nej, jeg er konservativ, jeg støtter ikke DF)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:46

Henrik Nielsen:

og jeg under mig over alle, der har travlt med give DF skylden for alt, Danmark er et forkælet land der har levet i overforbrugets tegn, nu betaler vi for prisen.

( og nej, jeg er konservativ, jeg støtter ikke DF)

Det er faktisk sandt, Henrik. Det er lige så åndsforladt som at give alle indvandrere skylden for alt. Og lige forkert. Jeg tror, der er gået lidt pop i det faktisk.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1784
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:56

Nuppet fra BT.dk

Hvad synes du om, at Danmark nu har de strammeste regler for familiesammenføring i Europa?
72% - Det er der brug for
28% - Det er umenneskeligt
19804 stemmer

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:26

Henrik Nielsen:

Jeg tænker ofte på at blot hvis nogle få af jer, der har en mening herinde, også gik aktivt ind i politik, var der måske meget der kunne forandres! Politik idag bestemmes af uhyggeligt få mennesker, med en uhyggelig høj gennemsnitsalder. Nok har vi valg, men det virker på mig og mange andre som om at det kun handler om hvem der kan dele flest penge ud, og på hurtigste måde

Hvis politik var politik, så var det interessant... Men hvem gider efterhånden stille op, når det mere og mere går ud på, at pressen skal hænge folk ud for ting, som er sket tidligere...

I disse tider fylder sagen om Ole Sohn jo nærmest mere, end hvordan man prøver at vende den negative spiral, som der er startet...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:34

Henrik Nielsen:

Det er ikke "de andre" der skal vende spiralen, det er dig og mig , der skal til at gøre en forskel! Hvis vi bliver ved med at vente på andre tager ansvar, så går det da helt galt

Er helt enig i din pointe... Men det er sjovt nok udenlands danskere, som støtter dig ;D

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:22

Ja, etikken har knirket længe. Alle fag, erhverv, institutioner, kommuner, høj og lav, familier, danskere, udlændinge og med videre føler sig snart forfulgt af regler, krav og kontrol. Og danskere med en udenlands kæreste skal selvfølgelig have sin kæreste eller mand/kone til sig i DK. Men når man vil ramme én gruppe, så rammer det alle og det har nok noget med konventionerne at gøre, at man ikke kan modificere det.  

En anden ting omkring venstre: Med kontrolsamfundet kommer der flere og flere eksperter/konsulenter til. Det er meget imod det som Fogh sagde en gang, at vi skal af med alle de ekspertpaneler i samfundet. Jeg tror snart, at det er de som vi efterhånden har flest af i dette samfund, med en masse administration, analyse, krav og kontrol.

Men, det som nager er igen etikken når den kontrol tager overhånd. Nej, vi skal som folk ikke have lov til selv at have en mening, selv iværksætte, være kreative og aktive hoveder. Højere instanser skal snart ned til mindste detalje bestemme, hvordan vi indretter os og skal tænke.

Kontrol skaber orden, men i i overmål bliver den frihedsberøvende.        

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:49

For det første har udlændingene ikke selv bygget de klodser, og de fleste er kommet til landet uden kapital i baglommen, og skulle starte op helt fra bunden i DK. Nogle med traumer på psyken som har gjort dem uarbejdsdygtige fra dag ét de kom hertil. På overførelsesindkomst, har de ikke kunne vælge anden bolig. Op igennem historien har danskere i udlandet gjort fuldstændig det samme. At søge sammen med artsfæller og endda opkaldt en hel by for Danmark med danske vejnavne i USA og et område i Hamborg vist også. Og hvis danskere ville se dansk tv, og det var muligt, så måtte de sikkert også det. Det ligger instinktivt at søge sine egne om vi er arabere eller danskere.

Vollesmose blev fin og ren og der kom fine kontorer med danskere, der kunne sidde på designerstole derude og administrere de penge staten gav en gang for at "friske" lidt op. Kunstnere har lavet kunst projekter og boet "derude" med kulturelle værdier i focus. Og TV kommer og laver noget lignende "syng med Vollesmose" program. For mig at se hensynsløs overflade polering af det kulturelle skel børn og unge er fanget i dagligt, den opgivelse der er fra nogle af disse forældre, der søger at styre en børneflok på 8 i et fremmed land de ikke selv er opvokset i og så i mange tilfælde på kontanthjælp. Nej, det sociale fylder alt alt for lidt, og deres mening om, hvad pokker deres ønsker for et godt liv er.  Ligner nok alle andres ønsker basalt set.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)