De har været i flere regeringer i min tid. Jeg er dybt uenig i stort set alt, hvad de foretager sig. Mener du, jeg skal give dem en chance ved at stemme på dem alligevel? Skal jeg så også stemme DF, SF og hvad ved jeg, fordi de fortjener en chance? Jeg forstår ikke, hvad du mener med at give dem en chance? Jeg har kun én stemme. Du stemmer på dem - men hvordan giver du så de andre partier en chance? Den kræver altså lidt uddybning. |
Kære Med Aminoer,
Ind imellem dukker der tråde op somme denne på amino. Hovedindholdet er som regel (naturligt nok) at den ene eller anden side er dumme :-)
Jeg tænker ofte på at blot hvis nogle få af jer, der har en mening herinde, også gik aktivt ind i politik, var der måske meget der kunne forandres! Politik idag bestemmes af uhyggeligt få mennesker, med en uhyggelig høj gennemsnitsalder. Nok har vi valg, men det virker på mig og mange andre som om at det kun handler om hvem der kan dele flest penge ud, og på hurtigste måde
Jeg har selv taget konsekvensen og været opstillet 2 gange til kommunalvalg, jeg hænger med glæde plakater op for andre, i håbet om at være med til at forandre verdenen, jeg håber der er flere der vil gå den vej , for det trænger Danmark til