Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Liberale Parti...

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Bomann:
Mener du da at Venstre leverer realpolitik? Synes det er forkert ikke at give hver parti en chance om man så er enig med den eller ej, men det er blot min holdning :-)

De har været i flere regeringer i min tid. Jeg er dybt uenig i stort set alt, hvad de foretager sig. Mener du, jeg skal give dem en chance ved at stemme på dem alligevel? Skal jeg så også stemme DF, SF og hvad ved jeg, fordi de fortjener en chance?

Jeg forstår ikke, hvad du mener med at give dem en chance? Jeg har kun én stemme. Du stemmer på dem - men hvordan giver du så de andre partier en chance? Den kræver altså lidt uddybning.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:14

Kære Med Aminoer,

Ind imellem dukker der tråde op somme denne på amino. Hovedindholdet er som regel (naturligt nok) at den ene eller anden side er dumme :-)

Jeg tænker ofte på at blot hvis nogle få af jer, der har en mening herinde, også gik aktivt ind i politik, var der måske meget der kunne forandres! Politik idag bestemmes af uhyggeligt få mennesker, med en uhyggelig høj gennemsnitsalder. Nok har vi valg, men det virker på mig og mange andre som om at det kun handler om hvem der kan dele flest penge ud, og på hurtigste måde

Jeg har selv taget konsekvensen og været opstillet 2 gange til kommunalvalg, jeg hænger med glæde plakater op for andre, i håbet om at være med til at forandre verdenen, jeg håber der er flere der vil gå den vej , for det trænger Danmark til

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Nikolaj Bomann:
Mener du da at Venstre leverer realpolitik? Synes det er forkert ikke at give hver parti en chance om man så er enig med den eller ej, men det er blot min holdning :-)

De har været i flere regeringer i min tid. Jeg er dybt uenig i stort set alt, hvad de foretager sig. Mener du, jeg skal give dem en chance ved at stemme på dem alligevel? Skal jeg så også stemme DF, SF og hvad ved jeg, fordi de fortjener en chance?

Jeg forstår ikke, hvad du mener med at give dem en chance? Jeg har kun én stemme. Du stemmer på dem - men hvordan giver du så de andre partier en chance? Den kræver altså lidt uddybning.

Du skrev at du ikke havde tid til at sætte dig ind i deres politik, og der mener jeg blot at man bør sætte sig ind i alle partiernes politik. Har mener på ingen måde at man bør stemme på et parti hvis man ikke bryder sig om det.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:26

Henrik Nielsen:

Jeg tænker ofte på at blot hvis nogle få af jer, der har en mening herinde, også gik aktivt ind i politik, var der måske meget der kunne forandres! Politik idag bestemmes af uhyggeligt få mennesker, med en uhyggelig høj gennemsnitsalder. Nok har vi valg, men det virker på mig og mange andre som om at det kun handler om hvem der kan dele flest penge ud, og på hurtigste måde

Hvis politik var politik, så var det interessant... Men hvem gider efterhånden stille op, når det mere og mere går ud på, at pressen skal hænge folk ud for ting, som er sket tidligere...

I disse tider fylder sagen om Ole Sohn jo nærmest mere, end hvordan man prøver at vende den negative spiral, som der er startet...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:31

Fashion-Seller:

Henrik Nielsen:

Hvis politik var politik, så var det interessant... Men hvem gider efterhånden stille op, når det mere og mere går ud på, at pressen skal hænge folk ud for ting, som er sket tidligere...

I disse tider fylder sagen om Ole Sohn jo nærmest mere, end hvordan man prøver at vende den negative spiral, som der er startet...

Det er ikke "de andre" der skal vende spiralen, det er dig og mig , der skal til at gøre en forskel! Hvis vi bliver ved med at vente på andre tager ansvar, så går det da helt galt

DF foreslår at arabisk TV skal forbydes, og de Radikale foreslår at DR skal oprette en arabisk kanal på DR ?!

Er der ikke andre der kan se det.. Jo... Thomas du kan :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:34

Henrik Nielsen:

Det er ikke "de andre" der skal vende spiralen, det er dig og mig , der skal til at gøre en forskel! Hvis vi bliver ved med at vente på andre tager ansvar, så går det da helt galt

Er helt enig i din pointe... Men det er sjovt nok udenlands danskere, som støtter dig ;D

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Henrik Nielsen:

Er helt enig i din pointe... Men det er sjovt nok udenlands danskere, som støtter dig ;D

Ja, det er sgu æregeligt og tankevækkende, det er sådanne

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:11
Det sagde jeg oile. Jeg sagde jeg ikke havde til at uddybe det for dig. Der er lidt forskel på meningen. Det håber jeg du kan se.
Fra Svendborg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:22

Ja, etikken har knirket længe. Alle fag, erhverv, institutioner, kommuner, høj og lav, familier, danskere, udlændinge og med videre føler sig snart forfulgt af regler, krav og kontrol. Og danskere med en udenlands kæreste skal selvfølgelig have sin kæreste eller mand/kone til sig i DK. Men når man vil ramme én gruppe, så rammer det alle og det har nok noget med konventionerne at gøre, at man ikke kan modificere det.  

En anden ting omkring venstre: Med kontrolsamfundet kommer der flere og flere eksperter/konsulenter til. Det er meget imod det som Fogh sagde en gang, at vi skal af med alle de ekspertpaneler i samfundet. Jeg tror snart, at det er de som vi efterhånden har flest af i dette samfund, med en masse administration, analyse, krav og kontrol.

Men, det som nager er igen etikken når den kontrol tager overhånd. Nej, vi skal som folk ikke have lov til selv at have en mening, selv iværksætte, være kreative og aktive hoveder. Højere instanser skal snart ned til mindste detalje bestemme, hvordan vi indretter os og skal tænke.

Kontrol skaber orden, men i i overmål bliver den frihedsberøvende.        

Fra Svendborg
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:49

For det første har udlændingene ikke selv bygget de klodser, og de fleste er kommet til landet uden kapital i baglommen, og skulle starte op helt fra bunden i DK. Nogle med traumer på psyken som har gjort dem uarbejdsdygtige fra dag ét de kom hertil. På overførelsesindkomst, har de ikke kunne vælge anden bolig. Op igennem historien har danskere i udlandet gjort fuldstændig det samme. At søge sammen med artsfæller og endda opkaldt en hel by for Danmark med danske vejnavne i USA og et område i Hamborg vist også. Og hvis danskere ville se dansk tv, og det var muligt, så måtte de sikkert også det. Det ligger instinktivt at søge sine egne om vi er arabere eller danskere.

Vollesmose blev fin og ren og der kom fine kontorer med danskere, der kunne sidde på designerstole derude og administrere de penge staten gav en gang for at "friske" lidt op. Kunstnere har lavet kunst projekter og boet "derude" med kulturelle værdier i focus. Og TV kommer og laver noget lignende "syng med Vollesmose" program. For mig at se hensynsløs overflade polering af det kulturelle skel børn og unge er fanget i dagligt, den opgivelse der er fra nogle af disse forældre, der søger at styre en børneflok på 8 i et fremmed land de ikke selv er opvokset i og så i mange tilfælde på kontanthjælp. Nej, det sociale fylder alt alt for lidt, og deres mening om, hvad pokker deres ønsker for et godt liv er.  Ligner nok alle andres ønsker basalt set.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)