Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til at gøre Amino.dk endnu bedre

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tænkte på, om det ikke var en idé at tilføje et notifikations-system til Amino.dk, således at hver bruger kunne tilvælge at få en diskret notifikation/påmindelse hver gang, der blev svaret i en tråd, som man selv har været aktiv i - ligesom man ser på facebook.

Ved ikke hvor stort et arbejde det er - det var bare en idé til at gøre Amino.dk endnu bedreSmile.

Mvh
Henrik Kristensen 

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:12

Det får man allerede og det kan også tilvælges i de tråde man ikke selv har svaret i.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:12

Hej Henrik

Jamen det findes da allerede, jeg får da en mail hver gang der rør sig noget i en af de tråde jeg har været aktiv i :)

Best regards

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:23

Hej

Jeg ved godt, at man får tilsendt en mail hver der sker noget i en tråd, som man har været aktiv i - og det er fint nok.
Men jeg er en af dem, der har en webmail, som jeg sjældent tjekker - derfor kunne det være dejligt, hvis man inde på selve Amino.dk fik en lille notifikation hver gang, der skete noget i en tråd, som man har skrevet i, således man ikke behøvede at tjekke sin mail hver gangSmile

Dette er ikke muligt på nuværende tidspunkt, så vidt jeg er oplyst.

Mvh
Henrik Kristensen 

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:34

Henrik Kristensen:
Dette er ikke muligt på nuværende tidspunkt, så vidt jeg er oplyst.
Det er intet mindre end 100% korrekt. Der er også dem som læser alle tråde på amino, som mig :)

.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Kristensen:
Men jeg er en af dem, der har en webmail, som jeg sjældent tjekker

Ah du mener for os som BOR herinde? :) Det kunne være en god ting... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)