Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Worldpress plugin: Udsendelse af guide og indsamling af emails.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du fået en e-mail med en lille forklaring om hvordan du ændrer Subscribe.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 15:24

Hej Torben,

Super godt.

Jeg har dog fået et problem efter at jeg har tilpasset php filen og lagt den over i sprog mappen for plugin'et. Når jeg logger på backenden kommer denne melding når jeg prøver at opdaterer siden:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/fysisktest.dk/wp-content/plugins/newsletter/languages/da_DK.php:1) in /home/www/fysisktest.dk/wp-includes/pluggable.php on line 890

Gider det mening for dig?

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22

Har du prøvet at kopiere filen over uden at rette i den?

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 20:05

Hej Torben,

Beklager det senere svar, men jeg har lige været ophængt!

Ja, jeg har prøvet blot at kopier den over. Det hele fungere perfekt hvis der bare står "Tilmeld" i koden du sendte mig:

<?php

// Subscription form (traslate "your name", "your email" and the button "subscribe me")

$newsletter_labels['subscription_form'] =

'<form method="post" action="" style="text-align: center">

<input type="hidden" name="na" value="s"/>

<table cellspacing="3" cellpadding="3" border="0" width="50%">

<tr><td>Dit&nbsp;navn</td><td><input type="text" name="nn" size="30"/></td></tr>

<tr><td>Din&nbsp;e-mail</td><td><input type="text" name="ne" size="30"/></td></tr>

<tr><td colspan="2" style="text-align: center"><input type="submit" value="Tilmeld"/></td></tr>

</table>

</form>';

Retter jeg bare det mindste i ordet "Tilmeld" så går det hele ned, under angivelse af at WP ikke kan modificere header informationen, da den allerede er sendt!

(Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/politiguiden.dk/wp-content/plugins/newsletter/languages/da_DK.php:1) in /home/www/politiguiden.dk/wp-includes/pluggable.php on line 890?)

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)