Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger revisor i har god erfaring med!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer! Vi står og skal finde en ny revisor til vores ApS selskab, vi er nystarted og søger jeres erfaring for en god og forstående revisor, det kan sætte sig ind i div. Udfordringer og problemer som mindre nystarted virksomhedet kan have. Så har du/i en revisor som giver jer den nødvendige opbakning og hjælp, så ville vi sætte storrer pris på jeres henvisning. Håber der er nogle der er så glade for jeres revisor at i har lyst til at dele. Copenhagen Bath ApS Morten Thomsen
Fra Korsør
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:01

Hej Morten

Jeg kan anbefale dig Deloitte - dem går man ikke fejl af. De er heller ikke helt billige, men en pris kan man nok forhandle sig frem til.

MVH/Erling axel

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:47

Deloitte, KMPG, whatever. Problemet er som jeg ser det at man som lille nystartet ApS nemt bliver en dråbe i et glas vand og hvad kemi m.v. angår handler det i høj grad om hvilken medarbejder man får kontakt med i det daglige.

Jeg har selv et større netværk af revisorer, her taler vi mindre godkendte revisorer, i København og omegn, som jeg kan pege på.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 11:30

Hej Morten,

Du skal være velkommen til at tage kontakt til os. Så kan vi tage et møde omkring hvad i skal være OBS på i starten samt give jer et tilbud på hvad det vil koste fremadrettet.

Du kan se mere på www.revisorfirmaetlemo.dk

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)