Hej Lasse
Jeg forstår din "bekymring" og det er da helt forståeligt.
Men hvis du læser mit tilbud igen - så kan jeg desværre ikke sige mere eller fortælle mere.
Ej heller kan og vil jeg præsentere referencer el. lign i forbindelse med dette projekt.
Som sagt, alt jeg behøver, er din webshop, din mail og hvorfor du vil gøre brug af dette tilbud.
Så skal jeg forklare dig nærmere om mit tilbud og hvad jeg kan gøre for netop dig!
"Mange af brugerne på Amino har rigtig godt styr på det de laver, inkl. webshop-ejerne. Derfor skal der nok lidt stærke argumenter til, for at kunne overtale folk til at indgå i sådan et "eksperiment". "
Jeg giver dig helt ret. Men mange af de webshopejere har ikke sans for det æstetiske og har fokus et andet sted - derfor er mit tilbud (der oven i købet er gratis for 4 udvalgt) noget du kan gøre brug af skulle du ikke have dette.
Det er ikke lagt op til debat, men en anden gang, skulle du have en sådan bekymring, om slutresultatet, mine kompetencer, referencer og færdigheder - så kontakt mig gennem en privat besked, så skal jeg kommentere yderligere.
Men tak for din bekymring og fortsat god aften!