Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD: Vis mig din webshop, så optimerer jeg den GRATIS

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoer!

Jeg har et eksklusivt tilbud til 4 webshops her på Amino.
Jeg kan på dette tidspunkt ikke afsløre hvorfor, eller hvad dette tilbud skal bruges til, men jeg søger 4 webshops der kunne tænke sig at blive optimeret rent grafisk.

Så kunne din webshop bruge en grafisk overhaling med fokus på konvertering?
- Så skal du (her i tråden) gøre følgende:

DET SKAL DU GØRE:

1. Sende mig et link til din webshop og en kort beskrivelse af din niche

2. Skrive hvorfor netop din webshop skal have gavn af dette tilbud.

3. Skrive din E-mailadresse/kontaktoplysninger, så kontakter jeg dig med en beskrivelse af mit tilbud og det du kan få ud af det!

Så udvælger jeg 4 webshops inden mandag d. 15 november.

*HVAD FÅR DU?

Inden at jeg får en masse spørgsmål om hvad jeg rent faktisk kan gøre for dem, så kan jeg på dette tidspunkt kun sige, at jeg optimerer webshoppen grafisk med fokus på konverteringsoptimering. Altså, hvordan i skaber et øget salg. Mere kan jeg ikke sige - men skriv din webshop og dine kontaktoplysninger - så vil du høre nærmere!

Jeg rør ikke ved webshoppen og ændrer ikke noget hos jer - jeg tilbyder grafiske tiltag til konverteringsoptimering!

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:04

Det lyder spændende!

Hvad vil en grafisk overhaling med fokus på konvertering indebære?

Jeg ved ikke, om du kan illustrere nogle pointer ved at tage et hurtigt kig på min webshop, som sælger gaming udstyr til hardcore gamere - bare så jeg kan få et indblik i, hvad du kan tilbyde? 

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 21:11

Hej André

Det kan jeg som sagt ikke komme meget mere ind på. Men giv mig din mail, så vil jeg kontakte dig imorgen med mit tilbud! Jeg vælger som sagt 4 websites jeg mener jeg kan gøre det bedst mulige for, og som jeg ser den bedste fremtid i!

Mere kan jeg desværre ikke sige - men spring da på tilbudet, så kan det være, det er dig jeg vælger ;)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:26

Jeg vil gerne smide 5xstjerner efter Mikkel, som har leveret en del grafisk materiale til mig. Hurtig og billigt, og kvaliteten er i orden.

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 21:54

Hej Casper!

Et rungende Tak skal du have herfra!

- Hvaså Amino, er der ikke nogen der har en webshop eller hvad ;)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel.

Nu er jeg ikke webshop-ejer og er derfor heller ikke relevant ift. dit tilbud, men jeg blander mig lige alligevel. Jeg synes du mangler at vise dine kompetencer. Ja, du skriver at du vil give shoppen en "grafisk overhaling", hvilket selvfølgelig betyder, at det er indenfor det felt dine kompetencer ligger, men hvorfor ikke vise noget du tidligere har lavet? 

Mange af brugerne på Amino har rigtig godt styr på det de laver, inkl. webshop-ejerne. Derfor skal der nok lidt stærke argumenter til, for at kunne overtale folk til at indgå i sådan et "eksperiment". 

Jeg er sikker på du er dygtig, hvilket IOOS Internet også bekræfter, men jeg synes du mangler at vise det. Smid nogle referencer på, så folk kan se hvilke kompetencer du har. 
Du snakker også om konverteringsoptimering, hvilke resultater har du skabt tidligere indenfor det? Find hele arsenalet frem og vis det...

Man lader jo ikke hvem som helst overhale sin webshop, vel? Wink

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 22:15

Hej Lasse

Jeg forstår din "bekymring" og det er da helt  forståeligt.

Men hvis du læser mit tilbud igen - så kan jeg desværre ikke sige mere eller fortælle mere.
Ej heller kan og vil jeg præsentere referencer el. lign i forbindelse med dette projekt.

Som sagt, alt jeg behøver, er din webshop, din mail og hvorfor du vil gøre brug af dette tilbud.
Så skal jeg forklare dig nærmere om mit tilbud og hvad jeg kan gøre for netop dig!

"Mange af brugerne på Amino har rigtig godt styr på det de laver, inkl. webshop-ejerne. Derfor skal der nok lidt stærke argumenter til, for at kunne overtale folk til at indgå i sådan et "eksperiment". "

Jeg giver dig helt ret. Men mange af de webshopejere har ikke sans for det æstetiske og har fokus et andet sted - derfor er mit tilbud (der oven i købet er gratis for 4 udvalgt) noget du kan gøre brug af skulle du ikke have dette.  

Det er ikke lagt op til debat, men en anden gang, skulle du have en sådan bekymring, om slutresultatet, mine kompetencer, referencer og færdigheder - så kontakt mig gennem en privat besked, så skal jeg kommentere yderligere.

Men tak for din bekymring og fortsat god aften!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:20

Lasse Kjær:

Hej Mikkel.

Nu er jeg ikke webshop-ejer og er derfor heller ikke relevant ift. dit tilbud, men jeg blander mig lige alligevel. Jeg synes du mangler at vise dine kompetencer. Ja, du skriver at du vil give shoppen en "grafisk overhaling", hvilket selvfølgelig betyder, at det er indenfor det felt dine kompetencer ligger, men hvorfor ikke vise noget du tidligere har lavet? 

Hej Lasse,

Mikkel har lavet flere meget roste grafiske layouts til Facebook sider.

Nogle af dem er nævnt her:

http://www.amino.dk/forums/t/104547.aspx?#693512

http://www.amino.dk/forums/t/100942.aspx?PageIndex=1

Jeg benytter mig også af Mikkels grafiske færdigheder i forbindelse med både egne projekter og til kundeopgaver.

Ham kan jeg varmt anbefale til grafisk arbejde. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:24
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:30

Hej Mikke

Jeg synes det er et super tilbud.

Men for virksomhedsejer, der lever af vores shops, så kan jeg ikke sige "ja tak" til dit tilbud på baggrund af de oplysninger du giver.

Det er bestemt ikke for at være ond, men jeg bliver nødt til at forholde mig kritisk, og det er for usikkert at lade enhver begynde at rode med min shop. Selvom det er gratis, så mangler jeg en form for sikkerhed for at du ved hvad du laver, hvad dine erfaringer er, baggrundsviden og dine ideer med tilbuddet.

Du synes måske det er lidt meget at forlange, når man tager din "pris" i betragtning, og det forstår jeg da godt. Men hvis du vil have nogle referencer der rykker, så var det måske værd at uddybe.

En anden idé var at du selv tog kontakt til et par shops du mener kunne have gavn af dine kompetencer og fortalte hvad du kunne gøre for dem?

Hilsen morten

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)