jeg har brug for en ny computer da jeg pt har en gammel computer som slet ikke kan klare ret meget. Pt. betaler jeg multimedieskat og kunne godt tænke mig at "købe" en computer igennem f.eks. Atea. Jeg har fået en konto derinde, og kan købe "kontant" og ikke som andre - Altså købe over 3 år. Jeg ved ikke om man skal have en aftale med dem for at kunne gøre det.
Jeg har bare ikke til at købe en ny computer. Nogle der evt. kan komme med andre steder man kan "udnytte" sin multimedieskat henne..?
Jeg kender Atea (tidligere Topnordic) gennem mit arbejde.
Du må helst oprette dig et par steder, da du kan spare meget på indkøb og der er større prisforskel og service på nogle udvalgte PC'ere!
kompetera.dk, dustin.dk er lige så gode.
Det du skal være opmærksom på, når du køber PC er garanien. Jeg vil forslå, at du tegner en NBD(Next Businnes Day) serive så de er ude hos dig og laver din pc senest dagen efter fejlmeldninen.
Har du et bestemt prisleje, eller en bestemt type pcer du søger? Vi forhandler forskellige pcere, og vil gerne være behjælpelig. Du er velkommen til at kigge forbi vores hjemmesidewww.tk-datateam.dk