Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med design til hjemmet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går lidt og leger med tanken om at starte en webshop med designprodukter til hjemmet.

Der findes allerede forskellige webshops, der sælger samme type produkter som jeg havde i tankerne. Derfor vil jeg gerne høre, om I mener, der er plads til endnu en webshop med disse produkter? Og hvad i mener jeg kan gøre for at differentiere min kommende webshop i forhold til konkurrenterne? 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 19:54

Hej,

Det lyder som et rigtig spændende projekt du har sat i gang. Vi vil meget gerne være behjælpelig. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere.

Vi kan tilbyde en totalløsning til dig.

Fortsat god aften.

De bedste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 19:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Dal:

Hej,

Det lyder som et rigtig spændende projekt du har sat i gang. Vi vil meget gerne være behjælpelig. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere.

Vi kan tilbyde en totalløsning til dig.

Fortsat god aften.

De bedste hilsner

Morten Dal

Tror ikke lige det var det, der var hensigten med hendes indlæg.

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:10

Hej Mollebjerg

Lyder spændende ja, men det er svært - pris mæssigt kan du ikke rigtig differentierer dig, da mange af firmaerne bag dine produkter har vejl. udsalgs priser - og hvis disse ikke følges generelt, så holder samarbejdet ikke særlig lang tid - du kan selvfølgelig godt lave tilbud engang imellem, men jeg tror ikke man får lov og dumpe prisen generelt.

Det eneste du kan differentierer dig med er service i mine øjne - og som sagt det tror jeg er svært , så tror jeg det ville være bedre og have en shop med upcoming designere, så det bliver lidt mere niche præget.

Det er bare min mening :)

Go vind med projektet.

Bendtsen

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 20:26

Vil klart sige at der mangler noget flot og til overkommelig pris i dk 

Jeg vil snart lancere en webshop med ca 1000 forskellige produkter i første omgang og vil med tiden udvide til 20,000 forskellige design artikler pynt dekorationer malerier til hjem og bolig

jeg er sikker på der er interesse for det hvis man har de rigtige varer priser og den rigtige markedsføringen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 20:29

Bull, du siger noget - markedsføringen er selvfølgelig meget vigtig - men hvilke typer produkter kommer du til at køre med? - Jeg tænker brugskunst, design til hjemmet, er du mere over i indretning, kunst måske endda små møbler etc? Bare nysgerrig :)

Bendtsen

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 20:39

Små møbler også og små artikler til hjemmet

lamper malerier osv 

det som jeg synes der mangler på markedet og har forhørt mig rundt og vist billeder af de dekorationer jeg vil tage hjem og alle synes det en fed ide så jeg springer ud i det og tager det som det kommer :-)

Bendtsen:

Bull, du siger noget - markedsføringen er selvfølgelig meget vigtig - men hvilke typer produkter kommer du til at køre med? - Jeg tænker brugskunst, design til hjemmet, er du mere over i indretning, kunst måske endda små møbler etc? Bare nysgerrig :)

Bendtsen

Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:58

Hej Bendtsen

Jeg synes dit forslag med upcoming designere lyder rigtig interessant. Spørgsmålet er bare, hvordan man får kontakt til designerne? Skal man finde dem på skolerne, hvor de bliver uddannet?  

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 00:57

Hej Mollebjerg

Ja ville være et godt sted og starte - ellers kontakt Dansk Design Center - de vil sikker hellere end gerne være behjælpelig med nogle kontakt info.

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)