Jeg går lidt og leger med tanken om at starte en webshop med
designprodukter til hjemmet.
Der findes allerede forskellige webshops, der sælger samme
type produkter som jeg havde i tankerne. Derfor vil jeg gerne høre, om I mener, der er plads til endnu
en webshop med disse produkter? Og hvad i mener jeg kan gøre for at
differentiere min kommende webshop i forhold til konkurrenterne?
Det lyder som et rigtig spændende projekt du har sat i gang. Vi vil meget gerne være behjælpelig. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere.
Det lyder som et rigtig spændende projekt du har sat i gang. Vi vil meget gerne være behjælpelig. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere.
Vi kan tilbyde en totalløsning til dig.
Fortsat god aften.
De bedste hilsner
Morten Dal
Tror ikke lige det var det, der var hensigten med hendes indlæg.
Lyder spændende ja, men det er svært - pris mæssigt kan du ikke rigtig differentierer dig, da mange af firmaerne bag dine produkter har vejl. udsalgs priser - og hvis disse ikke følges generelt, så holder samarbejdet ikke særlig lang tid - du kan selvfølgelig godt lave tilbud engang imellem, men jeg tror ikke man får lov og dumpe prisen generelt.
Det eneste du kan differentierer dig med er service i mine øjne - og som sagt det tror jeg er svært , så tror jeg det ville være bedre og have en shop med upcoming designere, så det bliver lidt mere niche præget.
Vil klart sige at der mangler noget flot og til overkommelig pris i dk
Jeg vil snart lancere en webshop med ca 1000 forskellige produkter i første omgang og vil med tiden udvide til 20,000 forskellige design artikler pynt dekorationer malerier til hjem og bolig
jeg er sikker på der er interesse for det hvis man har de rigtige varer priser og den rigtige markedsføringen
Bull, du siger noget - markedsføringen er selvfølgelig meget vigtig - men hvilke typer produkter kommer du til at køre med? - Jeg tænker brugskunst, design til hjemmet, er du mere over i indretning, kunst måske endda små møbler etc? Bare nysgerrig :)
det som jeg synes der mangler på markedet og har forhørt mig rundt og vist billeder af de dekorationer jeg vil tage hjem og alle synes det en fed ide så jeg springer ud i det og tager det som det kommer :-)
Bendtsen:
Bull, du siger noget - markedsføringen er selvfølgelig meget vigtig - men hvilke typer produkter kommer du til at køre med? - Jeg tænker brugskunst, design til hjemmet, er du mere over i indretning, kunst måske endda små møbler etc? Bare nysgerrig :)
Jeg synes dit forslag med upcoming designere lyder rigtig interessant. Spørgsmålet er bare, hvordan man får kontakt til designerne? Skal man finde dem på skolerne, hvor de bliver uddannet?