Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Hosting VPS

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogle af jer der har erfaringer med VPS hosting sammen med wordpress?

Jeg overvejer surftowns løsning (pga prisen), men kan læse bla her på amino, at surftown og wordpress ikke spiller specielt godt sammen.

På forhånd tak.

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 17:15

Sund-og-Smuk.dk:

Hej Aminoer,

Er der nogle af jer der har erfaringer med VPS hosting sammen med wordpress?

Jeg overvejer surftowns løsning (pga prisen), men kan læse bla her på amino, at surftown og wordpress ikke spiller specielt godt sammen.

På forhånd tak.

Jeg må indrømme at have hørt at Surftown har nogle problemer med deres Wordpress, på deres webhoteller? Men også på deres virtuelle servere (VPS'er)? - Åh gud!

Hvorfor overvejer du en VPS kontra et almindeligt webhotel? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:17

Patrick - Meebox:

Vps giver jo lidt mere frihed til at optimere performancen på wordpress, f.eks hvis man har en del posts og tags.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BruunMedia:

Patrick - Meebox:

Vps giver jo lidt mere frihed til at optimere performancen på wordpress, f.eks hvis man har en del posts og tags.

Helt enig. Men jeg oplevere bare mange der blot har været placeret på en uheldigt konfigureret server (der hoster webhoteller) og derfor prøver sig med en VPS. Og en VPS er efter min mening ikke noget man BARE springer ud i...

Tilmeldt 4. Oct 10
Skrevet kl. 19:47

Hej Patrick,

Jeg har bare læst at VPS skulle være en super løsning, jeg har dog ikke meget forstand på hosting for at være ærlig.

Jeg har 450 varer i shoppen og det kører meget langsomt i backend af wordpress, derfor vil jeg gerne have noget hurtigere, dog til en rimelig pris.

Hvad er forskellen på din webhotel løsning til 99,- kontra VPS?

Måske skulle jeg lige for en ordens skyld sige at det ikke direkte er surftowns VPS jeg har set problemer med, men måske mere generalt, og derfor er lidt skeptisk overfor dem.

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:51

Wordpress der ikke kører ordentligt på en VPS?

Jeg tror ikke på det - en VPS er et lukket system der simulerer en faktisk serverinstans, så det burde ikke være anderledes fra at køre Wordpress på en anden type løsning.

Mit firma tilbyder lige nu VPS med rigtig god iværksætterrabat (http://www.amino.dk/forums/t/106204.aspx)

Hvis det bliver et problem, står jeg eller anden supporter selvfølgelig til rådighed og hvis vi ikke kan få Wordpress til at køre, må vi jo sørge for at skaffe dig en anden løsning uden at det skal være dit problem mht. økonomi og administration.

Jeg vil super gerne hjælpe dig :-)

Venlig hilsen,

Sune W.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 20:37

Sund-og-Smuk.dk:

Hej Patrick,

Jeg har bare læst at VPS skulle være en super løsning, jeg har dog ikke meget forstand på hosting for at være ærlig.

Jeg har 450 varer i shoppen og det kører meget langsomt i backend af wordpress, derfor vil jeg gerne have noget hurtigere, dog til en rimelig pris.

Måske skulle jeg lige for en ordens skyld sige at det ikke direkte er surftowns VPS jeg har set problemer med, men måske mere generalt, og derfor er lidt skeptisk overfor dem.

Hvis du ikke har så meget forstand på en hosting, så bør du bestemt ikke vælge en VPS. Vil du dog have en VPS, skal du have en til at sætte det op for dig. Evt. din udbyder. Men den service tilbyder Surftown dog ikke. Desuden bliver det hurtigt en dyr fornøjelse.

Med vores professionelle webhoteller, får du (næsten) en ydelse fra en VPS, da vi ikke overseller ressourcerne, hvilket er det der resultere i at din ydelse kører langsom. Derudover får du et traditionelt, let-overskueligt kontrolpanel, så du ikke behøver at have en teknikker indblandet, eller lære dig selv Linux.

Vi har netop lavet overstående til dem som gerne vil have en høj kvalitet, men ikke vil bøvle med opsætning af deres egen VPS. Og så er vores platform super WordPress-venlig.

Håber jeg fik forklaret det på en måde så du forstod det nogenlunde. :-)

Tilmeldt 4. Oct 10
Skrevet kl. 21:07

Patrick - Meebox:

Sund-og-Smuk.dk:

Hej Patrick,

Hvis du ikke har så meget forstand på en hosting, så bør du bestemt ikke vælge en VPS. Vil du dog have en VPS, skal du have en til at sætte det op for dig. Evt. din udbyder. Men den service tilbyder Surftown dog ikke. Desuden bliver det hurtigt en dyr fornøjelse.

Med vores professionelle webhoteller, får du (næsten) en ydelse fra en VPS, da vi ikke overseller ressourcerne, hvilket er det der resultere i at din ydelse kører langsom. Derudover får du et traditionelt, let-overskueligt kontrolpanel, så du ikke behøver at have en teknikker indblandet, eller lære dig selv Linux.

Vi har netop lavet overstående til dem som gerne vil have en høj kvalitet, men ikke vil bøvle med opsætning af deres egen VPS. Og så er vores platform super WordPress-venlig.

Håber jeg fik forklaret det på en måde så du forstod det nogenlunde. :-)

Hej Patrick,

Tak for svar.

Det er nok ikke en VPS jeg bør gå efter så :)

Et let overskueligt kontrol panel er netop hvad jeg har brug for.

Jeg vil overveje din løsning.

Hvad er forskellen på jeres billige webhoteller og proffesionelle webhoteller mht. hastighed, det kan jeg ikke umiddelbart finde noget om?

Hvis jeg f.eks kan klarer mig med en løsning til 49,- kr. pr måned vil det jo være super :)

Kan man opgradere fra et billigt til er prof. uden bøvl?

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 21:20

Surftowns VPS kan fint trække wordpress - og mere til.. Derudover, så vil du hvis du kører blot et site på selv den mindste VPS de tilbyder, få en meget høj ydelse!

DOG skal de siges at det kan være lidt kringlet at sætte op da der skal en masse koder til da det er debian servere.

Dog kan jeg hjælpe til med at sætte det op hvis du skulle få brug for det få en sjat penge.

Om ikke andet, så ville jeg blot fortælle at surftowns VPS løsning bestemt er et godt produkt. Du skal bare vide hvordan du sætter det op (:

Tilmeldt 4. Oct 10
Skrevet kl. 21:33

DrupalEksperten:

Surftowns VPS kan fint trække wordpress - og mere til.. Derudover, så vil du hvis du kører blot et site på selv den mindste VPS de tilbyder, få en meget høj ydelse!

DOG skal de siges at det kan være lidt kringlet at sætte op da der skal en masse koder til da det er debian servere.

Dog kan jeg hjælpe til med at sætte det op hvis du skulle få brug for det få en sjat penge.

Om ikke andet, så ville jeg blot fortælle at surftowns VPS løsning bestemt er et godt produkt. Du skal bare vide hvordan du sætter det op (:

Hej DrupalEksperten,

Tak for svar!

Det er netop mit problem, jeg aner ikke hvordan jeg skal sætte det op.

Men som jeg også har skrevet tidligere, var det ikke direkte surftowns VPS der var problemer med, men generalt med wordpress og surftown i komination.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)