Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af unik fanside på Facebook.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Hvis du tidligere har overvejet at få smidt din forretning professionelt på Facebook, er det nu du skal slå til. Facelifter søger opgaver der kan bruges til referencer og det er heldigvis din fordelSmile

Ved dette tilbud får du en specielt designet fanside og vi sparer ikke på funktionerne. Prisen er kr. 500,- og der tages udgangspunkt i mulighederne samt dine behov.

Hvis du har en webshop er muligheden at vi integrerer et par af dine produkter på en af siderne så dine besøgende kan se hvad der venter på webadressen. Du skal selvfølgelig også have en grafisk landingsside så dine gæster får en varm velkomst. Evt. en side med lidt "lokkemad" så du får besøg fra fansiden til www-adressen.

Det eneste krav er at du allerede nu har en hjemmeside med billeder og tekster som vi kan benytte til din fanside. 

Der er 10 pladser til rådighed og hvis du ønsker mere information om hvordan din side kunne se ud, så skriv adressen til din hjemmeside herunder og du vil hurtigt modtage et udkast. Der er selvfølgelig kort leveringstid.

Fantastisk aften til alle iværksætterne!

Venlig hilsen

Casper Minding

Facelifter

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:12

Update: Det hedder ikke en fanside mere :)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 09:42

Kan i lave noget automatisk udtræk af produkter fra en Prestashop webshop?

Så for nylig et indlæg her på Amino, hvor der blev tilbud noget i den stil, men der fik jeg ikke spurgt til Prestashop kompatibilitet.

Så vidt jeg husker skulle shoppen kunne eksportere en XML produktliste, og det kan Prestashop vist ikke.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:12
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:15

Ja jeg så godt at det faktisk var dig jeg efterspurgte lige efter at jeg havde postet mit forrige indlæg.

Ser lige nærmere på det.... Det ser interessant ud!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:16

Det er bare helt i orden Tobias. Du sender bare en PM eller en mail hvis du har spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)