Hvis vi i Danmark skal kunne klare os i fremtiden, vil vi have brug for kloge hoveder, der kan tænke innovativt, og se på dagligdagens udfordringer på i et andet perspektiv. Innovation er styrende for konkurrenceevnen i fremtidens videnssamfund. Innovationshøjskolen er et instrument til at gøre Danmark til førende vækstiværksætternation. Derfor består Innovationshøjskolens arbejde i, at fremme de innovative kompetencer hos det enkelte menneske. Innovationhøjskolen befinder sig stadig i de tidligere faser af etablering, men med et stærkt team frivillige med flere års erfaring inden for kommunikation, innovation, PR, design, sociale medier, projektledelse, håber vi på snart at kunne åbne dørene op for elever. Men vi har brug for din hjælp, vi har desparat brug for en ny hjemmeside, vi har derfor allieret og med to super cool designer med mange års erfaring, desværre vi har ikke penge til at hyre et fedt bureau til at kode vores nye side - og derfor leder vi nu efter en dygtig programmøer, der kunne tænke sig, at være med til at "redde danmarks fremtid".
Det kan vi tilbyde dig: Du vil komme til at møde, nogle super fede mennesker, med massere erfaringe Du vil få mulighed for at udvikle dig, og få et andet syn på det du laver Du vil få et stærkt netværk Du vil kunne trække på vores erfaring Du vil være med til at etablere Danmarks første epicenter for innovation
Så hvis du vil være med til at sikre danmark en bedre fremtid, høre jeg gerne fra dig.
Venligst, Innovationshøjskolen |
Hej
Sikke et lykketræf! Vi er en kode-virksomhed, beståede stortset kun af Ingeniører. Vi har virkeligt styr på det tekniske.
For nogle år siden, fik vi ideen til CloudSprout, som er et webbaseret system til professionelle designere, der gerne vil springe programmøren over! men vil skrive så meget som en linje kode.
Det hele foregår via Drag-n-drop og der er en integration direkte til Photoshop.
Vores referencer skulle gerne at der stortset ikke er nogle grænser for hvad man kan bygge med CloudSprout.
I mine øjne ville det være alletiders hvis I valgte at bruge CloudSprout, og vi kan godt afsætte tid til et møde ub hvor vi hjælper jer igang!
Du skal være meget velkommen til at ringe til mig på 26 37 79 13 så kan vi kigge yderligere på om CloudSprout er noget for jer!