Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerner - bliver de fjernet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg kan se at nogle af en vurdering jeg fik af min kunde er forsvundet. Jeg arbejdede som freelancer for ham. Min vurdering til ham som samarbejdspartner er ligeledes væk.

Hvad er forklaringen på det?

Hilsen, Lars

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 11:32

jeg prøver lige igen: jeg kan se at der blev ryddet op på Amino Freelancer, altså vurderinger fra kunder er forsvundet og mine bud/vundne bud er også væk - udover det bud jeg har givet i går.

Hvordan kan det være?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:39

Hej Lars

Tak for dit indlæg.

Kan jeg lokke dig til at maile support@amino.dk med hvilken opgave det drejede sig om - og hvilken freelancer du gav karakterer - som forsvandt igen.

Der er ikke andre som har meldt om samme problem, så det er lidt underligt.

Gider du også at maile hvilken browser du bruger, og meget gerne med screenshot, hvis du har får en fejlbesked på freelancer, når du forsøger at give bud etc...

Så kigger vi på det:-)

Mange hilsner
Camilla Thorborg
amino support

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 15:57

Hej Camilla,

email er sendt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)