Jeg driver en web-shop og i den forbindelse skal jeg ansætte min bror til at pakke varer, gå på posthuset, holde styr på lageret m.m.
Jeg har fået et eksternt lager hvor han skal arbejde ca 10 timer om ugen.
Jeg har hele tiden selv ordnet alt, men skal nu have ham ansat. Nogen der kan hjælpe med info om hvad jeg skal gøre, for går udfra han skal meldes til et sted da han jo skal have feriepenge mm.
Dvs er der nogen der ligger inde med en vejledning i hvad man skal huske når man anætter sin første medarbejder.
Eksempe: kan jeg blot overføre penge til ham som han selv melder til skat eller hvordan fungere det?
hej det nemmeste er at lade dataløn ordne det hele , de søger for feriepenge, skat,atp, og så er man sikker på man ikke kommer til at snyde sin bror. det koster ikke så meget mener det er ca 140 kr pr måned . mvh lindberg
Du kan også bruge dataløn.dk de tager 15 pr gang du laver løn til en med arbejder.
Der er en god demo du kan prøve og de kan stå for overførsel til skat ATP feriekonto og medarbejder.
SMSbees.dk -Tlf: 3025 1272 - Info@SMSbees.dk Billig forbrugsafregnet 1- og 2-vejs SMSgateway - Fra 0 kr i md!