Hej Amino Jeg skal havet lavet en dobbelt-side flyer i A5, er der nogle der ved hvor det kan laves..? Det handler om et oplag på 1.500 stk. i første omgang. Jeg kan ikke helt finde ud af om man kan gøre det på print24.com, for det er der jeg hidtil har bestilt fra. |
dobbelt-side flyers
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
K
Lige ud fra hvad jeg kan se kan du godt gøre det på print24- lidt nemmere med sprog til engelsk synes jeg, for den skriver faktisk double sided print.
Men her skulle den være på dansk: 4/4 CMYK 2 siders print 148x210 mm. så er der så kun problemet med antallet, de har 1000 eller 2500 :) |
Det vil jeg da lige tjekke. Ellers må jeg lige skrive til dem imorgen. For det skal være dobbelt-side flyers.
|
K
Hej Kenneth. Denne opgave vil jeg gerne give tilbud på, og kan levere 1500 stk... Hvis du ønsker tilbud; ring/skriv og oplys gerne ønsket gramvægt så finder jeg en god pris til dig.
Mvh. Lars H. Jensen, 40151393, info@jensenprint.dk |
Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!
Hej Kenneth,
Denne opgave vil vi meget gerne give et tilbud på. Du er meget velkommen til at sende yderligere oplysning om tekst samt evt. farver der ønskes til admin@cetadesign.com Fortsat god dag. De bedste hilsner Morten Dal |
Hej Kenneth Print dem selv ud på en dertil indrettet printer. Dette er en engangsudgift og den bliver billigere, hver gang du printer flyers ud. Jeg kan anbefale en HP, som jeg selv bruger. |
Ring til Lasertryk.dk så bliver det ikke billiger.
|
Det har jeg prøvet, og det kan på ingen måde betale sig. Jeg kan få 10.000 A5 flyers (170gr.) med farve for omkring 500 |
K
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)