Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg kunder.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle !

Jeg har et spørgsmål, som mange sikkert har spurgt om før.

En lang historie kort : For ca et halvt år siden valgte jeg at starte et "service" firma op, som hovedsagligt omhandler rengøring hos private. Jeg har dog bare det store problem at jeg ikke er så god til at få kunder ind.. Det går ned af bakke, da jeg har ikke så mange kunder.

Har I nogen gode ideer til hvordan jeg får kunder?

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:53

Hej

Hvad har du gjort indtil videre?

Mvh.
Glen

Pitstop1000.com
Funny videos, babes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57

Altså, rengøring-branchen er den branche hvor der bliver startet flest virksomheder op hver år, dog også dén med højest konkurs-rate.

Fokusere du primært på private eller virksomheder? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03

Jeg vil gerne have hjælp til virksomhederne..

Skulle jeg evt lave reklame i den lokale avis?

Har set mig lidt omkring her Amino, og har allerede lært en masse!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08

Ja få siden frem på google på ordet "rengørings service" eller andet i beskæftiger jer med. Så de kunder der søger efter jeres service, ville kunne finde jer. Meget vigtigt.

Så igang med lidt SEO, har selv shops og det er virkelig alt afgørende (hvis du satser på kunder via nettet)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:09

Hej Iram

Hvis det er rengøring til private, så skal dit website fortælle det og ikke alt muligt andet.

Jeg står faktisk selv og har lige smidt min tidligere rengøringskone på porten, fordi kvaliteten var langt fra i orden.

Nu overvejer jeg så om jeg skal finde en ny privat (der er jo en masse af Au-pair piger i Hellerup og de må jo havde erfaringen) eller tage springet til firma.

Min største bekymring er selvfølgeligt pris, jeg vil gerne betale mere end jeg gjorde før for kvalitet, men det skal stadig være indenfor et budget.

Så hvis man skulle opfinde en strategi for dit sites kommunikation, så ville det være flg.:

- Fortæl hvad det koster, hvis det ikke kan gøres præcist så en indikation evt. igennem eksempler.

- Overbevis mig om at det er et prof. firma og jeg ikke for bøvl med kvaliteten. Man kan godt se at dit site er købt billigt eller hjemmelavet, hvilket indirekte gør at man begynder at tænke på om kvaliteten er iorden og der er styr på tingene.
Sitet skal havde et niveau så dette er en selvfølge.

Det næste problem er så at få nogle til at besøge sitet!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15

Lundsby: Tusind tak for dit feedback, kan kun give dig ret, det vil jeg tage til mig!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:21

Hvis du sælger til firmaer, så ring til Telia eller lign. og få ubegrænset ringetid til en fast pris.

Dernæst går du ind på cvr.dk's databank og henter en ringeliste.

Ring til nr 1 og sig:

"Hej Jeg hedder X. Jeg håber ikke jeg forstyrrer - jeg ønsker at tale med den rengøringsansvarlige i virksomheden." BIIIP nu bliver du stillet om til Direktør Hansen...

"Davs du - jeg hedder X. Jeg håber ikke jeg forstyrrer. Jeg ringer fordi jeg har et firma og du har et firma og tænkte om vi kunne lave forretninger sammen. Mit firma beskæftiger sig med rengøring. Hvordan er I dækket ind på det område lige nu?"

Herefter afventer du kundens svar, og i snakker evt. lidt sammen.

Til sidst spørger du hvad der skal til for at blive leverandør på området, og hvis der er en lille chance, så gør du hvad der bliver sagt. F.eks. forsøge at efterkomme kundens pris, eller øvrige betingelser.

Dernæst gentager du med firma nr. 2 på listen.

Hvis du er sød og rar, så skal du højst ringe et par hundrede gange (kan nok gøres på en dag hvis du har en vis kaliber), så har du et møde i hus.

Private må man vidst ikke ringe til, så der kan jeg ikke hjælpe dig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25

Jørgen: Tusind tak, for hjælpen! Det vil jeg undersøge nærmere.. nyt har jeg aldrig prøvet før :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:34

Hejsa.

Hvis du er fra København og har brug for hjælp med salg, så kan jeg anbefale salgstrænerne.

Det er et amu kursus, så staten betaler det meste, medmindre du har en videregående uddannelse.

Det er en virksomhed som har fundet ud af at virksomheder som din indimellem kan have svært ved at løfte røret og sige de rigtige ting som skaber salg. Derfor sørger de for at du løfter røret, og forsøger at få dig til at sige de rigtige ting :-)

Du kan også finde et såkaldt mødebooking firma og betale dem pr. kundemøde de skaffer dig ved at ringe ud.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)