Søger en som kan stå som ejer, og eje hjemmesiden hvor jeg blot er en form for arbejdskræft. Udvikleren kan selv bestemme hvordan det udvikles, hvis blot det er nemt og overskueligt for brugeren samt for admins som skal tilføje kampagner, give points, m.m Ejeren, eller udvikleren eller hvad du vil kalde det, får 50%. Han skal lave hjemmesiden, og derefter overtager jeg driften, i form af at vedligeholde kampagner, sende pakker, give points m.m Jeg har meget tid til projektet, som mange udviklere ikke har :) Jeg finder annoncører som kan have reklamer, og produkter som brugeren kan købe.
Jeg gætter på, at du ikke har fået nogen seriøse henvendelser og sandsynligvis heller ikke vil få det. Hvorfor? Hvis du var programmør, ville du så vælge at arbejde gratis på et meget tvivlsomt og ret ordinært projekt (du har ikke gjort noget som helst for at sælge ideen) eller til den normale timeløn på ~500 kr.?
I øvrigt burde ejerandelen være 95% i programmørens favør, da han påtager sig hele den økonomiske risiko i form af alternativomkostninger på arbejdskraft osv. At du så oven i købet forlanger, at programmøren står som den registrerede ejer med alt, hvad dette måtte medføre, virker lidt absurd.
Jeg forstår ikke helt, hvorfor du ikke bare køber et pointsite. Der kommer af og til pointsites til salg herinde, som aldrig rigtig er kommet op og køre.