Jeg skal have booket mig nogle møder (kvalitetsmøder). Er der nogen der kender nogen som leverer mødebooking til overkommelige priser (max kr. 600,- pr booket møde eller der omkring) ?
Det skal helst være "no cure - no pay" løsninger...men er dog åben for andre løsninger.
Giv også gerne til kende, hvis der er nogle af firmaerne man skal holde sig fra !
Jeg har en samarbejdspartner der kan tilbyde mødebooking i det prisleje du efterspørger.
Han er utrolig dygtig og kan fremvise statistikker på konvertering af de møder han booker, for på den måde at kunne argumenterer for kvaliteten af hans møder.
De kunder han har er dog større kunder der behøver mange møder pr. måned, så om han er interesseret i et samarbejde afhænger af hvor mange møder du skal bruge på månedsbasis.
Prisen er selvfølgelig også afhængig af hvor snævert der skal segmenteres, når emnerne skal udvælges. Hvis det er landsdækkende er det klart billigst, er det fx kun nordsjælland bliver segmentet mindre og dermed også dyrer.
Send mig evt. en PB med specs omkring opgaven og jeg vil sende det videre til min samarbejdspartner og se om det er noget der har hans interesse.