Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyttelse af tekster

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reberholt

Nu har du jo fået svaret - nemlig copyscape.com - men ellers skal du bare slå op i dit eksemplar af SEO-LEX. Der står det også grundigt beskrevet ;-)

God søndag aften!

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:45

Jeg forstår ikke helt, hvad der foregår her... Her er et eksempel på en tekst, jeg lige har kørt gennem copyscape.com og bagefter google. Copyscape fandt inget mens google fandt det her:

Hill Stations of West Bengal, Famous Hill Destination of West ...

•  - [ Oversæt denne side ]
    Situated on the northern part of West Bengal, Kalimpong shares border with North Eastern State of Sikkim. The hill station is situated on the ridge that connects Deola Hill and Durpin Hall. River Teesta flows under the valley and is the only physical boundary between Kalimpong and Sikkim. ...
    www.indialine.com › DestinationsWest Bengal - Cached - Lignende
  • Der er flere tekster, jeg har kørt igennem, hvor resultatet har været endnu mere tydeligt end det her, at der er tale om copy-paste. Hvis du vil være helt sikker, så skal du køre 32 ord på google og tage HELE teksten!!

Copyscape... Tja tjo... Det virker da... Rimeligt... Vist nok... Måske... Jo Jo :)

Fra Stenløse
    Tilmeldt 23. Jun 06
    Indlæg ialt: 3040
    Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:01

Hej Jonas

Når du skal checke på Google er det vigtigt at du sætter alle dine ord mellem 2 anførselstegn. ("dine seks til ti udvalgte ord" )

Prøv med 6 -10 ord det står i sætninger fra din side.

Hvis der er et match, så besøg siden og se om det var en tilfældighed eller om du kan genkende resten.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Gistrup
    Tilmeldt 13. May 09
    Indlæg ialt: 2189
    Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 00:13
    Thomas Rosenstand:

Hej Reberholt

Nu har du jo fået svaret - nemlig copyscape.com - men ellers skal du bare slå op i dit eksemplar af SEO-LEX. Der står det også grundigt beskrevet ;-)

God søndag aften!

Heee ja det har du sku da endelig ret i :) har ikke kikket så meget på det sidste
    Fra Haslev
    Tilmeldt 1. Sep 05
    Indlæg ialt: 2094
    Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:13

Thomas Reberholt:
    Tak for hjælpen :) har sidder og læst lide på deres side og det virker som nogle søde uvidende mennesker og jeg vil give dem et kald i morgen og håber dette er nok. Lige en ting nu har google jo ser teksten to steder er dette ok hvis blot de vil fjerne min tekst fra deres side.

Det der, det syntes jeg er god karma!

Der er mange mennesker, der tror at det er lovligt at kopiere en tekst eller tror det ikke gør noget at man lige låner lidt, for det opdager ingen. Det kan som regel klares med en henvendelse og så bliver tingene jo fjernet. Der er ikke altid en god grund til at puste sig op med advokater og andet sjov, tag hellere en ekstra tur i fitness centeret :*)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)