Hvem gør i frække kostumer, lingeri og den slags.?
Tilmeldt 26. May 09
PJEDSTED
Skrevet
07-11-2010 kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Til Jer der er i den branche.. Er der noget salg i net-lingeri og frække kostumer..?
|
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
selvfølgelige er meget salg for der er mange i branchen og mange har råd til at køre adwords .
De betaler gerne over 5 kr per klik , derved er det ikke sagt der er mange penge i branchen da mange er om salget og konkurrence er hård.
Ps. ikke mig der gav dig minus
Meget salg normalt = mange markedsføring kr for vis findes første har du ikke stort salg derved stor udgift med meget salg .
lidt salg = bruger små markedsførings kr.
Derved skal findes der findes hvor er meste overskud imellem markedsføring kr brugt og salg , der er lige med overskud
|
Tilmeldt 26. May 09
PJEDSTED
Skrevet
07-11-2010 kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er jeg så heldig at jeg har fundet en indgangsvinkel hvor der ikke er konkurrence på markedsføringen.
Jeg tænker mere på hvor efterspurgte produkterne er.
Hvad mener du med minus?
|
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
jeg kunne se havde givet dig minus havde heldigvis flere stjerner idag tilbage så kunnne give dig en 5 stjerne
jeg ved ikke hvor mange millioner der omsættes eller milliarder , jeg kunne ikke finde tallene .
Dog er det sikkert , der sælges for mange penge med det antal forretninger og det antal man ser med frækt tøj på eller ved der har købt det
Med fandt denne her artiklen http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php/id-11788192:danskerne-vilde-med-sexleget%C3%B8j.html
|