Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hviken partner tiil mindre facebook fanside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som overskriften siger overvejer jeg at lege lidt med Affiliate marketing  på min lille fanside på facebook. Har ca 300 der synes godt om. Hvilke firmaer har klik kampagner til sådan en lille side??

Må meget gerne være danske links da siden er dansk

Håber jeg kan få lidt hjælp til at afprøve affiliate marketing

På forhånd tak for hjælpen

Mvh kim

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:13

Vandt du vædemålet ;)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:25

Hej Kim,

Det lyder rigtig spændende. Jeg har selv tidligere arbejdet en del med affiliate marketing på Facebook fansider, og dette kan jeg varmt anbefale.

Jeg vil dog sige, at jeg synes, du i første omgang skal bruge noget tid på at skaffe flere folk, der ''Synes godt om'' til din fanside. Jeg tror, at det vil være meget svært at få noget ud af fansiden, når der er kun 300.

Så mit råd er, at du lige nu bruger din tid på at skaffe flere tilhængere fremfor at bruge tiden på at poste reklamer, som der alligevel ingen effekt vil have. Så kan du altid senere hen begynde at arbejde med affiliate marketing, når du har opnået en tilpas mængde af fans - dette vil have langt større effekt! Wink

Mvh Alexander

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:26

Der findes en række selskaber, som tilbyder klik-kampagner.

Personligt har jeg været glad for dem, som jeg har beskrevet her:
http://mere-su.blogspot.com/2009/10/tjen-penge-pa-at-blogge.html

Ellers er der MikkelsenMedia, clickbank, iqmedier, mmmedia.dk, webgains.dk, adfair.dk, tradedoubler.com - men dem har jeg endnu ikke forsøgt mig med.

Før du opretter en masse, så skal du naturligvis sikre dig, at kampagnerne tillader henvisninger fra facebook.

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 17:35

Jeg har kigget på flere af disse partnere, som jeg forstår det kræver de man har et website . Skal man bare skrive adressen på sin fan side eller skal man undlade at ufylde dem ?? Kunne være rart med  et link hvor jeg kan tilmelde mig som partner med min facebook side

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:52

Jeg tror ikke du finder mange som vil reklamere på den måde, du skal i hvert fald være helt sikker, da du ellers risikere ikke at få udbetalt dine penge. 

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 21:09

Slet ingen som kun bruger affiliate til facebook, som ved hvilke partnere der accepterer det ??

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 23:10

Partner-ads har, men er ret sikkert på det kun er lovligt at gøre ved facebookads og ikke spamsiderne

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Skrevet kl. 08:15

Ville være rart med lidt hjælp fra jer affilliate experter :-)

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 18:17

Jeg benytter affiliate kampagner på Facebook. Men det er ikke via grupper/sider (hvilket er ret svært at tjene penge på), men i stedet Facebook annoncer. Altså dem man betaler for. Du kan evt. lige kigge forbi min blog og læse om hvordan man kan tjene penge på Facebook.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)