Søger tilbud eller henvisning på følgende: komplet tv/internet/telefon pakke.
Findes der ikke et produkt hvor man selv kan vælge alle ens tv-kanaler, høj mbit, fri telefoni for i dag betaler vi omkring 900 kr. om mdr. for dette (TDC fuldpakke, 20/1 mbit internet, brugerbetalt telefoni)?
Har i nogle bud, på hvad der ellers kan tilbydes på Sjælland (Nordsjælland).
Det bliver nok svært at finde et "godt tilbud" på en samlet pakke hvis det du har adgang til er et telefonstik. Her er der kun et alternativ og det er TDC HomeTrio. Du bliver nok hurtigt træt af regningen.
Hvis du kan leve med 2 regninger er dette mit bud:
Dansk Net bredbånd op til 20/2 Mbit til 199,- / md. de første 6 måneder herefter 299,-) - Ny kampagne! Dansk Net Fri Fastnet til 39 kr. / md. - Fast lav pris
I alt238,- / md.
Oprettelse inkl. flytning af nummer og levering397,- Læs mere om bredbånd og telefoni på www.dansknet.dk - Mobil telefoni lanceres i slutningen af november.
Boxer TV har forskellige kampagner på www.boxertv.dk - Fuldpakken koster 239,- / md. for 37 kanaler.
Kan man ikke få noget i nærheden af 50/50 eller 100/100 mbit, både viasat, canaldigital, tdc samlet i en pakke - hvor man frit kan vælge, og med fri tale i fastnet for omkring de 900 kr. om mdr.
Syns bare jeg læste for flere år siden at i sverige kunne man nemt for 100/100 eller 1000 mbit for 500 sek.
Eller skal det køres i gennem fibernet, for det har vi fået nedgravet for 2 år siden.
Hvad du kan få leveret i dit fibernet afhænger meget af hvor du bor. Store dele af Jylland og Fyn er dækket af www.waoo.dk, så dem kan du lige tjekke.
Mht. tv hvor man "frit kan vælge", så findes dette endnu ikke i en rendyrket version, hvor man kan håndplukke de forskellige kanaler. Det skylder den måde rettighedshaverne pakketerer deres kanaler på - bl.a. lægges der en masse bindinger på, hvilke kanaler der må/skal være i hvilke pakker osv. Så selvom det der noget mange forbrugere efterspørger, er det ikke så ligetil.
Hvis du bor et sted hvor du kan få YouSee, så vil jeg anbefale at kigge på en samlet løsning derfra (de har Viasat + nogle af de høje hastigheder, hvis det da ikke skal være fiber) - evt. kombineret med noget Telmore eller andet lavpris-mobiltelefoni.
Mvh. Andreas
Andreas Sachse, MAIK (upcoming livstils-produktbrand i Danmark og udlandet) www.bymaik.com
Kan man ikke få noget i nærheden af 50/50 eller 100/100 mbit, både viasat, canaldigital, tdc samlet i en pakke - hvor man frit kan vælge, og med fri tale i fastnet for omkring de 900 kr. om mdr.
Syns bare jeg læste for flere år siden at i sverige kunne man nemt for 100/100 eller 1000 mbit for 500 sek.
Eller skal det køres i gennem fibernet, for det har vi fået nedgravet for 2 år siden.
Hos Perspektiv er der kun 24 kanaler i den største TV pakke.
Jeg mener kun at det er hos Fullrate og TDC man kan få fri fastnet til både fastnet og mobil og det produkt koster det dobbelte hos TDC. Hos Fullrate er den hurtigste forbindelse 40/2 Mbit/s bredbånd.
Hos Waoo er der knap 50 kanaler i den store pakke, men ikke TV3 osv., tilgengæld kan du få hastigheder på 30/30, 60/60 og 90/90. Deres telefoni er dog rimelig dyrt, så der skal du nok vælge en anden løsning, f.eks. Onfone eller Tellio.
Og hos Dansk Net kan du også få op til 50/10 Mbit bredbånd. Lige nu har vi kampagne på op til 40/5 Mbit bredbånd til 299,- / md. de første 6 måneder, herefter 399,- Du sparer 600,-
Hvis du har mulighed for fiber kan du naturligvis få en samlet pakke med hurtigt bredbånd, telefoni og TV - du skal blot være opmærksom på prisen;-)
Det bliver til at starte med udelukkende abonnementer med henholdvis 5, 10 og 20 timers tale samt taletid. Vi følger udviklingen og hvis det bliver muligt vil vi gerne sælge smartphones på et senere tidspunkt.