Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobildiskotek Søger

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag Amino'er!

Vi er igang med at opstarte et mobildiskotek som skal spiller over hele Danmark dog udenfor sjælland vil der bliver lagt nogle antal kr. pr km.
Men ..
Jeg søger forsat efter:

• Sponsor
  • Et banner
  • Diskoteksudstyr

Vi leder også efter et par stykker som kunne tænke at være en del af vores mobildiskotek vi søger en der er:

• Altid smilende
  • Kan holde hovedet koldt selv i pressede situationer
  • Har lidt erfaring bag pulten /eller lyset

Hvis du mener du har de overstående egenskaber, så smid gerne en PB.

Mvh.
Oliver Gorju 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Jeg tror lige jeg bumper. Skype-Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12

Hvad er det konkret du spørger om?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:17

Spændende med mobilt diskotek. I hvilken form søger I sponsorat? Penge, varer, lokaler... ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Rune Jensen:

Spændende med mobilt diskotek. I hvilken form søger I sponsorat? Penge, varer, lokaler... ?

Vi søger lidt af hvert, faktisk søger vi alle de 3 overstående eksempler.

Mvh.
Oliver Gorju 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Du må komme med lidt mere information hvis du ønsker at modtage ordenlige råd/hjælp.

Så vidt jeg kan forstå ud for dine svar har du ikke brug for råd og vejledning, men for at et firma skal give dig penge for at have deres navn på et banner når du er ude og spille, er det rigtigt forstået?

I så fald må du også tilbyde lidt, som det er nu er dit oplæg ikke særlig fristende for et firma.

Hvis du søger sponsor så uddyb noget mere. Du vil gerne lave et mobildiskotek - Hvilken målgruppe ? dvs. hvilken type mennesker/alder vil du spille for? - målgruppen betyder alt for sponsorer.

---

Nu har jeg tilfældigvis været med i et mobildiskotek i flere år, og vi har mange store, faste kunder som vi spiller for igen og igen. Både alt fra børnehaver til universiteter, og fra bryllupper til grillfester.

Vi har hverken sponsorer eller banner.

Hvis du vil blive til noget som DJ, så begynd og hør rigtig rigtig meget musik, ikke kun det der bliver spiller i radioen - køb en brugt mixer på f.eks. den blå avis - og begynd at øve dig

Hvis du allerede har styr på de færdigheder, så begynd at finde jobs! - Tag ud og spil til din tantes 13 årige datters fødselsdagsfest og få en 20'er for det - for selvom det ikke gir mange penge i starten, vil rygtet om en god DJ hurtigt sprede sig, og du vil få flere velbetalte jobs. - brug pengene på at købe mere udstyr, og udvikel dig med tiden!

At søge "sponsor" til et mobildiskotek er ikke vejen frem i det miljø - Langt de fleste eventarrangører booker en DJ som de har hørt om igennem en bekendt, så det er dér arbejdet skal sættes ind. - Der er ingen genvej til at blive anerkendt som DJ

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:10

Hej Oliver.

Jeg har erfaring med at arrangere fester, primært ungdoms- og privatfester.

Kunne godt tænke mig at tale yderligere med dig, og derfor vil jeg gerne have dine kontaktoplysninger.

Kontakt mig evt. med et tlf. nummer eller en MSN på; Info@cleanpoint.dk

Venligst

Rasmus Nielsen

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

Tusinde tak for det Flemming!
- Jeg vil prøve at lave et nyt indlæg. Geeked 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 22:51

Det lyder lidt naivt i mine ører:

- Hvordan vil I lave jobs uden udstyr. (og folk)

-  Hvordan vil I få en sponsor uden jobs ?

-  Et banner er til at tage og føle på.

I forlængelse heraf skal jeg sige at jeg laver andet end at være rådgiver (særligt i weekenderne), har gjort det i rigtig mange år efterhånden og også har rigtig meget udstyr (min ægtefælles virksomhed).

Du er 15 år gammel kan jeg se. Jeg kan i forlængelse af det som de andre siger tilføje at vi har været 15 år om at bygge det op men er i dag også et af landets førende på området for voksendiskoteker.  Det handler om reklame, anbefalinger fra kunde til kunde etc. Men du har din alder imod dig. Prøv at gå ind på DJZ.Dk og søg din inspiration (og se hvor mange på din alder der prøver på det samme).  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:58

Konceptet er cool nok. Og så vidt jeg ved, er der kun få konkurrenter. En af mine tidligere kunder sagde, at de kun havde én seriøs konkurrent.

Min kunde var: http://www.cph-partycruise.dk/

Jeg kan godt lide deres enkle hjemmeside. Den fremstår professionel, seriøs og "lækker". Måske en værdig inspiration?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)