Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil gennemgå mit nye design og tjekke for brugervenlighed ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Er der nogen der kan eller kender nogen, dygtige, som kan gennemgå mit design for brugervenlighed ? Jeg får mit nye design implementeret i næste uge og nu pengene er brugt på det, så vil jeg gerne bruge penge på at få en prof til at gennemgå det for fejl og mangler og god brugervenlighed.

Er der nogen er melder sig og hvad skal det koste mig ? Se her mit nuværende http://shop.topsupplies.dk/ og smugkig på den nye her (som slet ikke er færdig, men så kan i måske bedre give et prisoverslag på hvad der skal kigges igennem og hvad det vil koste mig ? ) http://www2.topsupplies.dk/

på forhånd mange tak.

kh SB

Mange hilsner SB

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:54

Hejsa Signe

Prøv at skriv når det er live. Der er rigtig mange venlige sjæle der er kompetente til at vejlede herinde. Så smid en opdatering når sitet er live, og lad os skyde fra hoften. Så må du så selv sorterer i kommentarene. Men det koster gratis :)

Lige pt. er det umuligt at sige noget, der jo kun en top menu og en venstre sub-menu. Din gamle er der nogle ting du kan ændre. Men som sagt post når du har siden oppe. Så skyder vi Cake

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 18:06
Hej jens, det lyder rigtig godt ;-) det gør jeg. Tak. Mange hilsner fra sb

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 21:52

Hej igen,

Så er min nye side kommet op at køre - vil i se den og komme med gode ideer til bedre SEO ?

www.topsupplies.dk

Jeg sætter stor pris på jeres hjælp!

Mange hilsner fra SB

Mange hilsner SB

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:17

Signe Bennekou:

Hej igen,

Så er min nye side kommet op at køre - vil i se den og komme med gode ideer til bedre SEO ?

www.topsupplies.dk

Jeg sætter stor pris på jeres hjælp!

Mange hilsner fra SB

Hey,

Jeg er ingen ekspert, men jeg har kigget på din side, og her er lidt af det jeg synes du skal kigge på.

Jeg har lige kigget lidt på din side vedr. SEO

1: Side titler - Dine hedder (f.eks.): TopSupplies - Topshop - Batterier - AAA Batterier 
    Det vigtigste først altså noget i stil med: AAA Batterier fra TopSupplies

2: <H> Tags - På f.eks, denne side 

Din overskrift: AAA batterier er et H3 tag - Det bør være et H1 tag i stedet for "Ny hjemmeside"

3: Manglende sitemap - Det er en god idé at have.
3a: Din interne link struktur kunne være bedre, på en side som denne kunne du f.eks. i den nyeste nyhed omkring prisstigning på papir lave papir til et link til én af dine sider omkring papir, måske endda vælge en bedre ankertekst som f.eks. printer papir, kontor papir eller hvad der nu passer bedst

4: Din meta-description er ikke speciel overbevisende. Det er den der bliver vist på Google under din sides navn se google søgning - Din er ALT for lang, det giver ingen mening, da folk ikke læser din kildekode normalt. Derudover bør din meta-description være "sælgene" husk at det er den folk læser før de klikker videre fra google til din side.

Vedr., brugervenlighed, så er siden lidt forvirrende hvis ikke man har været der før, eller tager sin tålmodighed.

Forsiden bør du arbejde mere med, den side jeg kommer ind på kunne ligeså godt være en side i menuen der hed "Tilbud" Du kunne f.eks. lave et par bokse, en med noget alá "Vandvittige tilbud - se her!", en med hvorfor folk skal vælge din side, en med omkring Topsupplies etc.

Under denne side om cd'er der er den første vare "Afgift CD 80 min" Er det en vare man skal vedlægge ved alle køb af Cd-rommer? eller hvad er det.

Videre til kurven, hov hvor er den? Indkøbskurven er ikke specielt fremhævet, du bør arbejde med nogle flere Call2actions-knapper

Når jeg kommer til bestillingssiden, så er der et felt der hedder "Dit ordrenummer" - Skal jeg udfylde det?

Men flot design ellers Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42

Logo – banner der siger hvad jeg sælger ville jeg lave til siden

Undersider ved produkter klikker får jeg denne her fejl meddelelse

ADODB.Recordset fejl '800a0e79'

Handlingen er ikke tilladt, mens objektet er åbent.

/vis_vare_new.asp, linje 107

Bestil vare går til fejl siden

Nyheds siden alle undermenuer går til fejl side

Siden tilpasser sig ikke små skærme derved lidt uoverskuelige siden ved denne her computer.

Ingen skrift forskel samme skrift størrelse hele siden derved også lidt svære at overskue teksten.

jeg har ikke tjekket alle undersider om hvor mange der går til fejl siden , med der er meget der skal rettes på din side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Signe Bennekou:
Er der nogen der kan eller kender nogen, dygtige, som kan gennemgå mit design for brugervenlighed ? Jeg får mit nye design implementeret i næste uge og nu pengene er brugt på det, så vil jeg gerne bruge penge på at få en prof til at gennemgå det for fejl og mangler og god brugervenlighed.

Hej Signe

Først vil jeg sige det er da en pæn side;)

ja vi kender jo hinanden så jeg aner ikke om du gider høre på mig men her er min mening ;)

Designet overordnet er pænt og overskueligt, men når man kikker siden i en 1024 opløsning som det hedder  .. dette svare til en 1024x768 px opløsning som er normalt det man bygger en hjemmeside ud fra,  så ser det ikke godt ud ... se her :

Her forsvinder en del af siden, det var en ting jeg ville få kikket på hvis jeg var dig :)

Bortset fra det syntes jeg det er pænt ;)

Håber du kan bruge det ...

/allan

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:04
Hej mikael, får lagt tekst ind ved logoet om hvad vi laver. Alle de fejl du har fået, var programmøren der sad og lavede noget, den laver ikke fejl mere. Jeg har før bedt om råd frs eksperter som mente at skritstørrelse skulle være end alle steder. Så der er åbentbart delte meninger om dette. Så det beholder jeg som er og ser om kunderne reagerer på det - vores kunder er gode kunder gennem 9 år, de er blevet spurgt om design osv og har afstemt om mange ting på siden, så om lidt tid laver jeg en kundeundersøgelse om sitet. Tak for konstruktiv kritik, Mh sb

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:26
Hej Allan, selvfølgelig vil jeg høre, er super taknemlig for alt den konstruktive kritik og specielt fra dig dom jeg ved er dygtig - og neget dygtig til design. Så din feedback betyder meget ;-) Jeg har sendt det med skærmsiden videre. Mange tak ;-) Mh sb

Mange hilsner SB

Fra Malmö
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 02:53

Hej Signe

Jeg har kigget hurtig og en ting jeg har bemærket som jeg synes at det kan forbedre oversigt.

Det thumbnail af produkter i produkt list synes jeg er lidt for lille. Selv om man kan ser på produktet når musen komme over.

Det kan være at dine kunde allerede kende produktet men det vil ikke bliver dårligt hvis det bliver lidt ståre så man kan se hvad det er.

Her er et eksampel som din programmør kan lave relativ hurtig.

PixelGraf.Dk - Development Studio

Webdesign og Typo3 CMS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)