Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

halv pris på hotel overnatninger og 25 % rabat på restaurant besøg kun 150 for 1 år uden binding

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker i halv pris på hotel overnatninger og  25 % rabat på hotel overnatninger?

Ja så er business vip noget for dig: du kan se de hoteller og restauranter vi arbejder sammen med på www.business-vip.com der kommer løbende flere på, da der hele tiden bliver lavet samarbejde med flere hoteller og spisesteder.

Vi arbejder ogsaå sammen med foreninger, hvor vi giver noget af solgte medlemskaber til foreninger, der har brug for ekstra hjælp til at få dagligdagen i deres forening til at løbe rundt.Vi har lige lavet et samarbejde med en stor dartklub, hvor de bruger pengene til deres under 18 spillere, så de kan komme på ture og til stævner, så alle kan komme med, lige meget hvordan deres økonomi ser ud.Vi har også hjulpet med 92 spille trøjer til foreningen.

Vil din forening også gerne have et samarbejde med os, så skriv en privar besked, så vil jeg kontakte jer, og se hvad vi kan gøre for jer.

Vi har lige nu jule kampagne, et medlemskab koster normalt 799 + moms til erhverv, og 998 til private for et år. Vi sælger året ud medlemskaber til 150 kr hvis det er i samarbejde med vores foreninger.

Så vil du sove billigt og spise billigt, og støtte de idræts foreninger, som har brug for lidt støtte, ja så smid en privat besked eller skriv her.

Rigtig god dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Spændende koncept

Held og lykke med det i fremtiden!

Tilmeldt 29. Oct 10
Skrevet kl. 15:59

jo tak skal du have

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 16:36

Hej,

Jeg syntes jeg mangler lidt information om hvordan rabatten bruges, og om der er særtilfælde hvor den ikke er gældende - kan det f.eks. bruges midt i højsæson.

I kan med fordel også gøre det lettere at finde det hotel eller restaurant som jeg ønsker at finde - her kan det være en god idé at kigge over skulderen på hotels.com - de gør det rimlig godt :-)

Vh
Henrik 

Tilmeldt 29. Oct 10
Skrevet kl. 17:49

kortet gælder året rundt, selv følegelig skal de have ledige værelser til det, eller ledige borde.

Du skal oplyse ved reservation om du har et business vip kort, så siger de om de har plads til det, og rabatten gives når du skal betale, dvs på hotel skal du betale ved tjek ind eller ud, det er forskelligt ved hotellerne, hvordan deres regler er.

Og restaurant er det når du betaler regningen.

kortet gælder til 2 personer på hoteller, ved overnatning på samme værelse, og til 4 personer ved samme bord på restauranten.

Vi er også så småt begyndt at finde  hoteller og spisesteder i udlandet, så tilbuddet er super .

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:15

Hej Tøj salg,

Gælder hotelrabatten kun ved "standard" priser, eller gaelder den ogsaa ved forhandlede priser?

I hvilke lande finder I hoteller og restauranter pt? ?Hvor lange udsigter har det inden de er med paa listen?
Hvor mange flere hoteller og restauranter i DK forventer I at have med paa listen inden for det naermeste aar?

Paa forhaand tak.

Mvh.
Kasper

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Tilmeldt 29. Oct 10
Skrevet kl. 18:24

rabatten er på liste prisen, og ikke udsalg priser.

Vi starter med Norge eller er så småt startet, så tager vi svrerige og tyskland, og arbejder os ned igennem europa.

Ja men, vi vil selvfølgelig gerne have alle med i landet:-) men vi har et håb om vi kan have mindst 50 med i danmark inden året er omme, og gerne 100, da der bliver arbejdet hårdt på det hele tiden.

Og så ville det ikke være skidt, og det her tror jeg også vi kan, have 25 med i Norge inden året er omme, og være startet på sverige og tyskland.

Brian

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:29

Hej Brian,

Tak for hurtigt svar.

Kan I ikke skippe Norge og springe direkte paa SE og DE? Wink

Mvh.
Kasper

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Tilmeldt 29. Oct 10
Skrevet kl. 20:24

Jeg har en der er startet på Norge nu, og regner selv med at tage tyskland og sverige.

HAar det din interesse at få sådan et kort til vores tilbud, og støtte sporten?

Selv tak for det hurtige svar.

Brian

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:34

Er det ikke det samme som Hotel Express International?

Kender til ham der købte rettighederne til Danmark han bor i Middelfart. Jeg mener virksomheden er fra Norge.

Han ser i hvert fald ud til at tjene kassen på det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)