Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse af tekster på webshop fra dansk til engelsk!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 04:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er medejer af en webshop, og i forbindelse med denne skal vi have oversat alle hjemmesidens tekster fra dansk til engelsk. Det var egentlig planen, at vi selv ville tage os af dette, men vi overvejer nu at få en anden til at klare denne opgave, da vores tid er lidt knap for tiden.

Der er tale om ca. 7-8 almindelige sider i et Word-dokument, og disse skal altså bare oversættes fra dansk til ganske almindeligt engelsk. Mere information kan gives ved henvendelse.

Vi ønsker at høre nogle forskellige bud på opgaven, og disse kan afgives ved at sende mig en PB her på Amino. Du kan også ligge en besked her i tråden med dine kontaktoplysninger, hvorefter jeg vil kontakte dig.

Vi ser frem til at høre fra jer! Smile

Mvh Alexander

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 10:01

vil da gerne høre mere.

.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 12:27

Jonathan Hansen:

vil da gerne høre mere.

Hej Jonathan,

Tak for dit svar.

Hvad vil du gerne helt konkret vide mere om?

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 12:39

Jeg vil forresten lige komme med en indskydende bemærkning i forhold til den ovenstående opgavebeskrivelse. Det er vigtigt for os at prioritere, at prisen for udførelsen af opgaven er ret afgørende for om vi vælger at få en anden til at klare opgaven for os. Hvis prisen er for høj i forhold til vores budget, så vil vi nok vælge at løse opgaven selv.

Jeg vil derudover lige nævne, at det afgørende for os ikke er om de udarbejdede tekster er helt 100 % korrekte. Vi kan godt tåle, hvis der er et par enkelte små fejl indimellem, og teksterne behøver heller ikke at være skrevet i noget avanceret og fornemt engelsk. Oversættelserne skal selvfølgelig stadigvæk være af en vis kvalitet, men min pointe er bare, at vi godt kan tåle en lidt lavere kvalitet, hvis prisniveauet så også er herefter Wink

Mvh Alexander

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:52

Hej Alexander

Jeg ville ikke få dem oversat. Det kræver en dansker, som er dyr i drift. Jeg ville oprette en profil på freelancer.com og finde en inder eller philipiner til at skrive de artikler I har behov for.

Du kan få en artikel fra $1 og opefter afhængig af kvalitet og volume.

/Jonas

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:46

Send gerne et dokument til mig på hansenjonathan @ live.dk

så kan jeg give dig et eksempel på mit engelsk, og en billig pris. 

.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 16:12

Jonas:

Hej Alexander

Jeg ville ikke få dem oversat. Det kræver en dansker, som er dyr i drift. Jeg ville oprette en profil på freelancer.com og finde en inder eller philipiner til at skrive de artikler I har behov for.

Du kan få en artikel fra $1 og opefter afhængig af kvalitet og volume.

/Jonas

Hej Jonas,

Mange tak for tippet. Det vil vi helt sikkert overveje.

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Skrevet kl. 16:12

Jeg har sendt dig en PB med lidt ekstra information omkring opgaven Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)