Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De 2 første linjer fra hver underside på forsiden. DC?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en oversigt over danske teleselskaber og planen er at lave en underside for hvert selskab. På forsiden have jeg forestillet mig at liste selskaberne og ud for hvert teleselskab tage de første 2 linjer fra undersiden og skrive "læs mere". Vil det blive opfattet som dublicate content?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sandsynligvis ikke - men det afhænger af, hvor stor en del af forsidens samlede tekst, der udgøres af de duplikerede tekster. Men igen: Sandsynligvis ikke.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Eventuelt kan du overveje den ellers lidt oversete cite tag. din kopierede tekst her . Det udvisker synden, hvis det da overhovedet er et problem, hvilket jeg ikke tror det er.
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 08:25
havde indsat en cite start og cite slut tag, men det forsvandt i indlaegget
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:31

Tak for svar begge 2. Jeg vil overveje det nævnte tag, hvis det skulle vise sig at blive et problem. I første omgang nøjes jeg med at indsætte noget mere unik tekst på forsiden, udover de 2 linjer fra hver underside.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14

Googles seneste webmaster tools-indlæg om duplicate content anbfaler at samle boilerplate-tekst på én side og så linke til den. Hvor grænsen går er jo altid svært at sige. Jeg ville personligt ikke have de store kvaler med at tilføje to linjers tekst til hver side, forudsat, at siderne minimum udgøres af 300-400 ord.

Prøv evt. begge løsninger og se, hvad der ranker bedst. Det ville være en ret interessant case.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)