Hej alle aminoer En gang i mellem går tingene lidt hurtigere end normalt og lige nu er jeg inde i en god "udvikler"-stime :-) Jeg har leget meget med Scannet's Webshop2 løsning her på det sidste og har fået en rigtig god forståelse for deres API. Derfor har jeg bl.a. lavet følgende: En storskærms-applikation - hvor man kan følge med i nye ordrer, der kommer ind. Jeg lavede den mest for sjov, men synes det er meget smart, så man kan følge med i flowet af ordrer. Den viser bare ordrenr, kunde og leveringsadresse. Den kan selvfølgelig laves om ret simpelt, men blot lige som en inspiration til andre. En iPhone app - lidt i samme stil som ovenstående. Det er en meget simpel app, hvor man kan se de nyeste ordrer i en given status og se ordretotaler, leveringsadresser osv. Jeg har endnu ikke lavet det, så man kan godkende ordrer fra den, men det kunne man også lave. Hvis I har gode idéer til udvidelser vil jeg meget gerne høre det. Integration til label printer - jeg har lavet en applikation, der kobler sig op til webshop'en og trækker alle ordrer ud i "Afsendes" status og printer derefter automatisk en label ud på en Dymo labelprinter. Det synes jeg selv er ret smart :-) Jeg ville høre om der var nogen, der var interesserede i at høre lidt mere om de forskellige ting eller evt. har ønsker til andre funktioner, der kan være med til at gøre tingene nemmere? Jeg håber at høre fra jer. Hav en rigtig god aften her på amino :-) |
Jeg glemte lige at skrive, at min iPhone app ikke endnu er i app-storen, men det kommer den forhåbentligt inden alt for længe.