Spørgsmål til webdesigner, hvilken 3 ting ville du rette/ændre på vores side?
Hjemmesiden er www.sportnu.dk
Mvh Jakob / Sportnu.dk |
Er der virkelig ingen webdesigner online, der ønsker at dele ud ;)
Spørgsmål til webdesigner, hvilken 3 ting ville du rette/ændre på vores side?
Hjemmesiden er www.sportnu.dk
Mvh Jakob / Sportnu.dk |
Er der virkelig ingen webdesigner online, der ønsker at dele ud ;) |
Jeg vil da godt prøve at komme med et skud. Umiddelbart er det en fin side, men jeg synes altså at forsiden er meget informations/tekst tung. Jeg forstår godt konceptet, og hvis man er daglig bruger af sitet, gør det nok ikke så meget, men første gang man kommer derind, vil det være dejligt at blive mødt af en mere simpel udgave. Evt. med et fedt billede, for at bløde lidt op. Man kan godt blive lidt forpustet over alle de links og muligheder. Keep it simple :o) |
Hej Kent
Tak for dit svar. Jeg har tænkt præcis det samme, og det skal vi helt klart have ændret. Jeg kunne ikke undgå at se at du har en kampsportsdragt på på dit billede. Kan du se om det er muligt at finde din klub gennem vores side?
Mvh Jakob |
Den klub jeg træner har forkerte oplysninger på jeres side :) http://www.sportnu.dk/Klubber/1307/Roskilde-Wing-Tsun-Academy
De korrekte oplysninger er: Roskilde Wing Tsun Academy Antal hold: 9 voksenhold og 2 børnehold Ved ikke om du kan rette det eller hvor I henter oplysningern :) /Flemming P.s. Synes det er en fin hjemmeside. Men måske lidt for mange valg som der er blevet nævnt :)
|
www.senbi.eu - Dit motions site.
hmm. man kan ikke oprette bruger eller logge på hjemmesiden. Den laver en runtime error.
/Flemming |
Hej Flemming
Jeg sender dine rettelser videre til vores programmør. Mange tak for din hjælp og dine svar.
Mvh Jakob / Sportnu.dk |
Jeg kiggede selvfølgelig med det samme, men nej klubben var desværre ikke til at finde. |
Da vi er ved at lave en masse ændringer i vores klub(ber) ville det være rart at blive medlem. Fixer i også den? :) |
Jeg ville klart få styr på jeres opsætning. Prøv at minimér dit vindue og hiv i siderne på selve vinduet så det bliver smallere, det hele falder sammen. |
Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.