|
Hej Signe. Inkludere det nye design at du får nye URL's med videre?
|
Mange hilsner SB
uanset hvad ville jeg tage fat i en seo mand som kan kigge på det. Løsningen kommer lidt an på hvad som er blevet ændret. Hvis filerne stadigvæk hedder det samme og er placeret og struktureret på samme måde behøver du ikke at gøre noget. Har du derimod skiftet system, filnavne eller på anden måde rodet med placeringer og opbygning så skal der laves en 301 redirect på hver enkelt gammel side til den nye. Uanset hvad så burde det ingen effekt have på din side hvis du gør det rigtigt. Hvis der er meget nyt indhold kan det dog påvirke din placering når google for crawlet det. Hvis din side er lavet ordenligt burde det dog være en god effekt. |
|
Helt enig med Kent her - Hvis Google kender siden "Super Amino Forum" på www.amino.dk/forums/index.php?forumpost=12 skal du være sikker på at denne eksakte URL bliver enten redirected med en "301 permanent redirect" til den nye side som måske måtte være www.amino/forumpost_12.php Hvis du har et CMS, kan du sikkert bruge et modul til det, men har du en side bygget fra bunden med diverse programmeringsopgaver, og ikke fatter en bjælde af hvad jeg snakker om - skal du nok have fat i en person som mig. |
Hej patrick, det tror jeg at jeg selv kan vælge ? URL - det er feks. hvis siden i dag hedder www.topsupplies.dk/fokus/usb så skal den også hedde det i det nye ik ? vil det betyde meget for mig, hvis jeg valgte det, for så siger jeg det bare..... tror jeg :-) |
Mange hilsner SB
Hje Alle,
Ok, har nu læst svar fra jer alle. Jeg starter med at undersøge om jeg får samme adresse i det nye. Det er i dag lavet i frontpage uden crm system. I det nye design får jeg crm system. Jeg skriver hvis det giver problemer, for så må jeg nok få en seo mand/dame til hjælpe mig :-)
kh signe |
Mange hilsner SB
Bare vær sikker på at teste det inden du går online, og sørg for at have en backup af den gamle hjemmeside. Det er altid rart at kunne gå tilbage, hvis noget går galt. Held og lykke :o) |