Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webdesign - kan jeg redde min nuværende Google placering ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej seo venner, Vores site www.Topsupplies.dk får nyt design i næste uge. Jeg har selv leget lidt med seo og ligger rimelig ok på Google på 2 af mine fokusprodukter. Hvad kan jeg gøre bedst så jeg redder det så godt som muligt. Vil selvfølgelig skrive den samme tekst på siderne og i pagetitle og på billederne. Men har hørt på en video fra Martin thorborg at man skal passe på. Har i nogle gode råd ? Kh sb

Mange hilsner SB

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:27

Hej Signe. Inkludere det nye design at du får nye URL's med videre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

uanset hvad ville jeg tage fat i en seo mand som kan kigge på det. Løsningen kommer lidt an på hvad som er blevet ændret. Hvis filerne stadigvæk hedder det samme og er placeret og struktureret på samme måde behøver du ikke at gøre noget.

Har du derimod skiftet system, filnavne eller på anden måde rodet med placeringer og opbygning så skal der laves en 301 redirect på hver enkelt gammel side til den nye.

Uanset hvad så burde det ingen effekt have på din side hvis du gør det rigtigt. Hvis der er meget nyt indhold kan det dog påvirke din placering når google for crawlet det. Hvis din side er lavet ordenligt burde det dog være en god effekt.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nu skriver du at I får nyt design, men ikke hvad det indebærer. Hvis det er et helt nyt system skal du være meget opmærksom på at url'erne kommer til at hedde det samme. Ellers vil du skulle starte forfra med dit seo arbejde. Er det helt nye url'er skal du lave redirects fra de gamle til de nye, så de nuværende søgeresultater stadig vil virke.
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:48

Kent Medom:
Nu skriver du at I får nyt design, men ikke hvad det indebærer. Hvis det er et helt nyt system skal du være meget opmærksom på at url'erne kommer til at hedde det samme. Ellers vil du skulle starte forfra med dit seo arbejde. Er det helt nye url'er skal du lave redirects fra de gamle til de nye, så de nuværende søgeresultater stadig vil virke.

Helt enig med Kent her -

Hvis Google kender siden "Super Amino Forum" på www.amino.dk/forums/index.php?forumpost=12 skal du være sikker på at denne eksakte URL bliver enten redirected med en "301 permanent redirect" til den nye side som måske måtte være www.amino/forumpost_12.php

Hvis du har et CMS, kan du sikkert bruge et modul til det, men har du en side bygget fra bunden med diverse programmeringsopgaver, og ikke fatter en bjælde af hvad jeg snakker om - skal du nok have fat i en person som mig. Wink

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 13:45

Hej patrick, det tror jeg at jeg selv kan vælge ? URL - det er feks. hvis siden i dag hedder www.topsupplies.dk/fokus/usb så skal den også hedde det i det nye ik ? vil det betyde meget for mig, hvis jeg valgte det, for så siger jeg det bare..... tror jeg :-)

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 13:48

Hje Alle,

Ok, har nu læst svar fra jer alle. Jeg starter med at undersøge om jeg får samme adresse i det nye. Det er i dag lavet i frontpage uden crm system. I det nye design får jeg crm system.

Jeg skriver hvis det giver problemer, for så må jeg nok få en seo mand/dame til hjælpe mig :-)

kh

signe

Mange hilsner SB

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare vær sikker på at teste det inden du går online, og sørg for at have en backup af den gamle hjemmeside. Det er altid rart at kunne gå tilbage, hvis noget går galt.

Held og lykke :o)

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 18:57
Tusind tak til alle. Min programmør laver den der redirect og vi tester først :-)

Mange hilsner SB

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)