Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS hjælp: Sælg mere, flere besøgende, tjen mere!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

GRATIS hjælp: Sælg mere, flere besøgende, tjen mere!

- www.YouFirm.dk : Gratis artikler om mersalg, flere besøgende, højere konvertering og det at opbygge et system i stedet for et job -

Vi kan hurtigt blive enige om at der er 3 måder hvorpå du kan tjene mere i din virksomhed: Mersalg, bedre konvertering eller flere besøgende... 

Men hvordan pokker gør man så de ting?!

Jeg mente at jeg havde en MASSE viden på området, og derfor testede jeg denne påstand ved at tilbyde gratis rådgivning her på Amino. Jeg fandt så ud af at min påstand var RIGTIG, og jeg har fået en MASSE gode udtalelser og en masse glade folk (se dem på hjemmesiden - der er 16 udtalelser).

DERFOR vil jeg give mere gratis væk!

Jeg har startet hjemmesiden YouFirm.dk (og nej, den er IKKE søgemaskineoptimeret - jeg lægger min energi der hvor udbyttet er størst).

På YouFirm er der en masse gratis artikler om bl.a.:

Smut ind på www.YouFirm.dk og kom i gang med at læse! Det er 100% gratis (udover at du skal give din email adresse så jeg kan spamme dig med flere behjælpelige artikler - bare rolig, du kan med 1 klik unsubscribe).

Jamen... Hvordan tjener du penge?

Først og fremmest: På andre projekter! 

Meeen, der er selvfølgelig en bagtanke. Jeg har et program om virksomhedsoptimering, som jeg sælger for 3999kr ex moms.

Det vil jeg nævne i mit nyhedsbrev skjult godt imellem en masse tips, ideer, teknikker og andet..! Også håber jeg på at du efter noget tid måske kunne fristes til at nyde godt at min ekspertise i lidt længere tid!

Du må MEGET gerne komme med kommentarer, kritiske spørgsmål eller andet her i tråden. Så skal jeg nok svare! :-)
// Lars 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:06

Kig endelig forbi min stripper side , kommet længere med mine tekster .

Husk brug endelige den tid ting går så det er fejl frit jeg er lidt ordblind så vis du laver nogle fejl opdager jeg dem ikke ved første øjekast , stavefejl

SEO kunne man klart bruge noget og noget social markedsføring .

Kunne godt bruge at komme mere i medier og hvordan det udnyttes når der kommer nyheder hvordan de kommer ud og giver mere værdi.

Synes det virker super godt det du har lavet , hvad jeg har set Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 00:19

Tja, ganske godt lavet. Hjemmesiden giver hvad den lover. Det er fedt lavet.

Et af hovedpointerne er at det er vigtigt at fange de brugere, der bare kigger forbi uden at købe noget i første omgang. Dem skal vi holde fast I enten ved at få dem til at melde til et eller andet eller ved at få fat i deres kontaktoplysninger.

Hvordan man sikrer sig at besøgende, der ikke køber i første omgang kommer tilbage en anden gang:

Den nemmeste måde at få fat i kontaktoplysningerne eller få dem til at melde til et eller andet er ved at indsætte en Eregner på sin hjemmeside. Den laves på under 2 min. direkte fra et Excel ark.

Jeg bruger den til alt fra kontaktformular over prisberegner til online konkurrencer.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:28

# Morten
Tak for din feedback!

Jeg kiggede som vi også skrev om på dit Eregner projekt, og det lyder rigtig spændende! Det er i hvert fald meget essentielt at få langt flere kunder ned i sin sales funnel.

Jeg kan også anbefale Aweber til denne service. 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)