|
jeg har brændt nogle filer ud på en cd ved hjælp af windows indbyggede brænderprogram, men filerne er ikke blevet slettet som de plejer og nu kommer de med på alle de cder der brændes efterfølgende. Jeg får fejlen "det er ikke muligt at slette filen xxx. filen bruges muligvis af et andet program eller en anden person ...." hvis jeg forsøger at slette dem. Nogen der ved hvordan jeg får slettet de filer ?? please |
slette filer
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
mvh Bent
|
|
|
Er ikke helt sikker, men mener det er fordi filerne er blevet gemt af brænderprogrammet til senere udskrivning. Kommer der en lille boks op nede i højre side nede ved uret? Hvis der ikke gør det, mener jeg, at man kan højreklikke på cd-r drevet og så er der en genvej til brænderprogrammet. Derinde skal du slette filerne. Jeg kigger lige på min egen computer når jeg kommer hjem fra arbejde og så kan jeg lige lave en guide. |
JADA ! hvorfor havde jeg ikke tænkt på det selv, men pyt med det for det virkede, hurra :-) Tak for jeres svar. forøvrigt er det rigtigt nemt med det bette program - højre klik på filen - send til brænder - færdig nemt! |
mvh Bent
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Bliv gratis medlem