Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anders And

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg går og har fået en ide i hovedet som jeg tror vil kunne styrke Anders Ands salg herhjemme. Men hvad pokker gør jeg? Kontakter man redaktionen? Egmont som udgiver? Eller skal man have fat i Disney? Hvem har de danske rettigheder. Er det Egmont der bestemmer hvad der skal ske med bladet? Eller Disney Danmark? eller? Ja jeg aner ikke rigtig hvem man skal henvende sig til. Nogle der kan hjælpe?

MVH
Hans Pedersen
Hkp@tdcadsl.dk

Fra Outrup
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:47
Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 13:47

Hej Hans,

Jeg vil umiddelbart tro du skal rette henvendelse til Egmont. De vil sikkert også være meget lydhøre, da salget går ret dårligt. Dog fik de måske et lille "boost" med Sidney Lee :O) 

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra München
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:47

Udelukkelses metoden. Ring til dem alle.. Hellere et Opkald for meget end et for lidt. Det kunne også være, at du i første opkald får kontakten til den ansvarlige afdeling.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 14:10

Jeg siger mange tak for de hurtige svar :) Problemet er nok bare at jeg ikke lige kan sikre mig noget økonomisk gevinst ved min ide. Det er jo ikke noget man sådan lige kan tage patent på. hehe. Men nu må vi se. Jeg siger tak.

MVH
Hans Pedersen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Beklager sidespringet, men Anders And er for SEJ!!!

Jeg husker en ferie jeg var på i Spanien engang, da der på min hotel dør bankede på.... jeg åbnede og der stod den ondeste rocker type (fordom? jatak). 

Han fortalte at han over altanen havde set jeg havde Anders And blade med....og han vil bare lige låne et par blade :)

Så Anders And er for alle og styrer! YEAAHH

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 15:03

Hvad med at gå direkte til kilden og kontakte Anders And himself? Bevares, han er ikke for klog, men det kan jo være, at du kan overbevise ham...

Spøj til side. Jeg stødte lige på dette opslag, og måske kan du bruge oplysningerne til at finde frem til den rette.

God jagt.

Bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)