Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøgende kan oprette egne indlæg, hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino ;) 

Jeg har i et stykke tid arbejdet med et par andre på vores HTC Desire HD hjemmeside, og har faktisk rigtig mange besøgende efterhånden. Da mange af disse besøgende selv har en HTC Desire HD, og ved rigtig meget om telefonen, så har vi valgt at gøre så brugerne også kan oprette egne indlæg på siden. 

Nu har det kun været ordentlig opsat i et par timer, så har ikke haft nogle indlæg endnu - udover et enkelt som var på 2 linier, men hvad synes i om det -

tror i folk vil bruge det? 

vil indholdet blive ordentligt? 

og er der nogen der har erfaringer med selv at gøre det muligt på deres blog for de besøgende at komme med inputs? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 12:49

Hej martin

Syntes godt om ideen. Du får hermed vel muligheden for at lade de besøgende lave noget godt indhold til din side.

Hvis du har besøgende, skal der nok komme nogle indlæg før eller siden.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:56

ok ide

Dog ville jeg lave det sådan at du skulle godkende dem der har lavet kommentar på din blog , da mange bare skriver for at få links og derved formidler ingen viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 18:19

Martin :

og er der nogen der har erfaringer med selv at gøre det muligt på deres blog for de besøgende at komme med inputs?  

Jeg har en engelsk og en tyske side som fungere på samme måde her er det bare firma presentationer som folk kan publicere, indtil nu har det meste været lige til skraldespande, men jeg håber stadigBig Smile

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:19

Michael før indlæggene bliver lagt ud skal de lige godkendes ;) 

Og Hamburg har en ide om det også kunne gå hen og blive tilfældet, men vil være en utrolig let måde at få ekstra tekst på jo :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)