Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er mit nye logo

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Logomotiv:

Det vil jeg give dig ret i, men skal man overleve længere tid, med husleje etc. er det jo vigtigt også at få nogle jobs, der giver nogle kroner.

Dette er en diskution jeg har deltaget i flere gange herinde. Jeg synes bare man skal være god ved de nystartede og hjælpe dem igang - ikke udnytte.

Hvad angår netværk, er vi jo i et gratis netværk lige her.

Jimi jeg ved ikke hvor meget du selv forærer væk gratis..?

Mvh Rasmus

Du går udfra at DesignYOU er nystartet og ikke har betalte jobs? Selvom man har jobs, og selvom man har været igang i et stykke tid er der jo intet der siger man ikke kan lave gratis jobs.

:)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Logomotiv:
men skal man overleve længere tid, med husleje etc. er det jo vigtigt også at få nogle jobs, der giver nogle kroner.

Hej Rasmus

Jeg giver ikke bare væk gratis men jeg har altid brug for flere referencer.Smile

Du skal måske set det her i lyset af tråden karma stafetten oprette af mig ;)

Forsat god karma dag til jer alle ;)

/allan

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:01

Som Rune siger, hvis du udvælger de rette mennesker at arbejde gratis for, kan det åbne nogle gode døre for dig.

Nu er det ikke derfor at Allan har lavet det gratis for mig, men jeg har da selv brugt den teknik før med rigtig god succes.

Der findes masser af de historier. En af de mere kendte her fra DK er om dansk - egypteren Enan Galaly.

Han startede som hjemløs og levede af mad fra skraldespande, så blev han opvasker på et hotel. Hele tiden tilbød han at han ville arbejde gratis hver dag til en stilling lidt højere op i systemet.

Så blev han receptionist, hotelbestyrer, hotelejer og nu ejer han mange hoteller i DK og resten af verdenen, er god for flere hundrede millioner, og gode venner med kongehuset.

Altsammen fordi han tilbød at arbejde gratis, var sulten og ambitiøs

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:04

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:20

Flot og kreativt logo. Det gik lige op for mig at det er en nummerplade der ligger på tværs. Jeg tænker bare lidt på hvor læseligt webadressen er, når det kommer ned i et mindre format. Det har jo sådan en cool slidt effekt, men kan man også se bogstaverne når logoet bliver gjort mindre?

Ellers godt initiativ Yes

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:23

Det kommer jo an på HVOR meget mindre. Men jo det ses godt nede i mindre formater også

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:26

Kent Medom:
Flot og kreativt logo. Det gik lige op for mig at det er en nummerplade der ligger på tværs. Jeg tænker bare lidt på hvor læseligt webadressen er, når det kommer ned i et mindre format. Det har jo sådan en cool slidt effekt, men kan man også se bogstaverne når logoet bliver gjort mindre?

Hej Kent

Alt er relativt, men det er ren vector grafik så den skulle være ok ;)

/allan

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:33

DesignYOU:

Alt er relativt, men det er ren vector grafik så den skulle være ok ;)

Super! Smile

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:02

Man må sige det ikke er let at begå sig på Amino.

I Allan's første "karma" tråd blev nogle fortørnet over at det blot var skult markedsføring og nu får han skudt i skoene at han giver alt væk til højre og venstre gratis.

Anyway - rigtig fedt initiativ med karmatråden og flot logo. Håber det lykkes at holde liv i karma tråden.

God weekend Smile

Dbh. Chris
Dæmpbar LED spot

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)