Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er mit nye logo

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Her er så det nye logo som jeg fik GRATIS af Allan . Det opfylder alt jeg bad om og mere til. Hjemmesiden er dog under konstruktion, så i må bare nøjes med logoet. Og giv god karma til Allan i stedet for mig. Jeg snakker bare :

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:03

Ja han er virkelig dygtig :) Jeg har selv brugt Allan til at lave et design til mig og jeg mangler bare tiden til at implementere det på min hjemmeside :(

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:14

Hvis Allan forærer logoer væk, er jeg i tvivl om hvor længe han overlever som selvstændig Smile

Fint logo ellers, selvom det godt kunne udtrykke mere kørsel/trafik...

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 11:19

Logomotiv:

Hvis Allan forærer logoer væk, er jeg i tvivl om hvor længe han overlever som selvstændig Smile

Well jeg har lært fra da jeg var "kid" at man skal give for at få igen...

Han laver garanteret en masse gratis arbejde istarten og derefter har skaffet sig nogle referencer også kan han begynde at tjene penge... :) :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:21

Ja, det klart. Jeg skal bruge Allan igen, og har allerede anbefalet ham i mit netværk.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 11:22

Jimi Hove:

Ja, det klart. Jeg skal bruge Allan igen, og har allerede anbefalet ham i mit netværk.

Bang bang og bang - så har det allerede båret frugt at lave lidt gratis arbejde ;)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 11:24

Hej Allan..

Det er fint at lave noget gratis i staten så man kan få nogle gode referencer. Det ser jo ud til at du kan finde ud af det du laver så du skal nok komme til at tjene nogle gryn på det :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:26

Jeg vil faktisk sige det sådan her :

Hvis du er god til dit arbejde , men mangler kunder så giv noget væk til at starte med, så kommer du ind i et netværk.

Hvis du ikke er så god, så øv dig. Selvom du forærer noget halvskidt væk , bestiller folk ikke mere af det.

Jeg tror at de gode, som mangler kunder, tænker omvendt : " Jeg er pissegod så jeg sætter mig bare her og venter på kunderne " Forståeligt nok, men anbefalinger er altså stadig den hurtigste, billigste og mest effektive vej til nye kunder

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:39

Det vil jeg give dig ret i, men skal man overleve længere tid, med husleje etc. er det jo vigtigt også at få nogle jobs, der giver nogle kroner.

Dette er en diskution jeg har deltaget i flere gange herinde. Jeg synes bare man skal være god ved de nystartede og hjælpe dem igang - ikke udnytte.

Hvad angår netværk, er vi jo i et gratis netværk lige her.

Jimi jeg ved ikke hvor meget du selv forærer væk gratis..?

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 11:44

Der er bestemt ikke noget galt i, at lave noget gratis. Du tjener umiddelbart ikke noget ved det, men vælger du de rigtige kunder, kan det være en god langsigtet investering.

Jeg har selv nøje udvalgt nogle kunder, som jeg med fordel har lavet noget gratis for, da jeg ved det vil kunne gavne mig på sigt. Nu har "Allan" jo også nu allerede fået mere reklame herinde :O)

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)