Jeg har en side, der leverer nyheder om gadgets, nettet og en smule andet IT-relateret. Siden kan findes på Frespa.dk. Det jeg ønsker er at levere nyheder til et større site som eksempelvis et forum, community eller andet, der har en kategori eller handler fuldstændig om det vi skriver nyheder om.
Hvis du tror det kunne være interessant så skriv en privat besked her på Amino til mig.
Retter lige lidt på mig selv. Er ikke interesseret i at skrive tekster for penge. Det jeg er interesseret i er at få en række nyheder (overskrift eller måske små referater) på en stor side. Ved hver nyhed er der så link til min side.
Det lyder som et interessant projekt, men jeg tror det vil være en god idé at gå dine tekster igennem for stavefejl og andre ups'er.
Jeg kiggede kort på 3 af dine sider, og ingen af dem var fri for fejl.
Hvis du vil tiltrække store sites som samarbejdspartnere skal din side fremstå ren og fejlfri.
Held og lykke med projektet.
Mvh.
Ditbrugtmarked
Hej
Tak for den konstruktive kritik. Kan ærlig talt kun finde 2 stavefejl i de 5 seneste nyheder. Men det må jo bare være mig, der ikke kan stave ;-=) Hvis du har lyst, ville det hjælpe rigtig meget, hvis du lige kunne smide links til hvor det ser værst ud.