Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO artikler

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har nogle indere til at skrive SEO artikler for mig på engelsk. Her et alt for langt stykke inde i processen er jeg blevet opmærksom på, at en række af artiklerne er sammenstykket af forskellige tekster, de har fundet på internettet.

Jeg prøver at sortere kraftigt ud i de artikler og har kasseret over 20 i dag *suk*.

Nå, mit spørgsmål er. Hvordan reagerer google på denne type tekster, der er klippe-klistret fra forskellige artikler?

/Jonas

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:51

Hvis artiklerne er direkte copy-paste, hvor artiklerne er klippet sammen, så vil jeg umiddelbart tro at Google ser det som duplicate content.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:52

Uforudsigligt :-) det er umuligt at svare på. Men få ryddet op i det, uanset hvad. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:54

Skynd dig at find nogle andre til at skrive de resterende og fremtidige tekster. Det er lige meget hvor mange % artiklen skal være unik før at Google gør noget - det vigtigste er stadig at den giver mening overfor den besøgende og det gør den næppe, hvis det er klippe klister metoden der er brugt. Husk: gode artikler giver helt automatisk gode links (linkbait).

:)

Kristian Ole Rørbye

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 18:00

Kristian R.:

Skynd dig at find nogle andre til at skrive de resterende og fremtidige tekster. Det er lige meget hvor mange % artiklen skal være unik før at Google gør noget - det vigtigste er stadig at den giver mening overfor den besøgende og det gør den næppe, hvis det er klippe klister metoden der er brugt. Husk: gode artikler giver helt automatisk gode links (linkbait).

:)

Artiklerne giver som sådan mening, da de er opbygget efter en skabelon. Ind imellem er det bare en enkelt sætning, de har klippet ind, mens resten er skrevet af dem selv. Mystisk og vildt irriterende!!!

Så ja, jeg er på udkig efter andre skribenter, men synes kvaliteten er afsindigt svingende! Jeg bruger nærmest en time på hver artikel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:05

Jeg læste det som om at artiklerne var sammensat af forskellige andre artikler uden omskrivning :-).

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 18:08

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15

Ingen tvivl om at dine tekster bliver lavet af en robot.  Jeg ville aldrig benytte 100% automatiserede seo tjenester uanset om de virker eller ej.

Hvis du er tilfreds med resultatet kan jeg godt lave en robot til dig som gør præcis det samme. Så er der kun tale om en engangsudgift, og så kan du lave teksterne selv i fremtiden blot ved at trykke på en knap.

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 18:22

Ingen tvivl om at dine tekster bliver lavet af en robot.  Jeg ville aldrig benytte 100% automatiserede seo tjenester uanset om de virker eller ej.

Hvis du er tilfreds med resultatet kan jeg godt lave en robot til dig som gør præcis det samme. Så er der kun tale om en engangsudgift, og så kan du lave teksterne selv i fremtiden blot ved at trykke på en knap.

Ej, så er jeg heller ikke dummere ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 18:22

Kristian R.:

Ja det kan jeg godt se. Det er det svære ved at bruge arbejdskraft på den måde nogen gange.

Men lige pludselig sidder du med en god og solid tekstforfatter og så kører det. Hør evt. her på Amino om der er nogen herinde der kan anbefale en / nogle? Ved at Dennis Kjærgaard har skrevet en artikel om at ansætte en fuldtidstekstforfatter fra Philipinerne her.

Rigtig god blog. Tak for hjælpen, Kristian!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)