Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords begynder - hvad, hvordan, hvornår, hvorfor?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har et super begavet spørgsmål til Adwords freaksene i dag! Fik nemlig 650 kroner foræret med posten af google i dag, som jeg kan bruge til Adwords.

Nu ville det optimale jo være, at jeg mangedobler de her penge, men min blog er ikke egnet til den slags! Jeg er næsten ved at være klar med et mere kommercielt site, så muligvis er det her, formuen skal fyres af.

Eller hvad siger i? Hvordan bruger man de her 650 kroner mest fornuftigt? Måske findes der et oplagt alternativ til min egen affiliateside?

Venlig hilsen,

Iryna

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 16:59

Hej Iryna,

Jeg vil anbefale dig at bruge de 650 kr som lærepenge..

Hvis jeg var dig så ville jeg vente til dit kommercielle website er online og indtil der, kan du læse lidt op på Google Adwords, så du får mest muligt ud af dine lærepenge. Du kan starte med at læse Andreas' Adwords guide og kigge lidt på Google's begynder guide.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

Hej Frederik,

tak for tippet. Det lyder fornuftigt. Jeg synes i øvrigt at det er en skide god ide af google at give penge gratis væk til nybegyndere. Ellers ville jeg jo aldrig være startet med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07

Hvis du er interesseret har jeg for 150$ til Google AdWords og 100$ til Facebook advertisements i vouchers? Du kan købe dem til en mindre pris end hvad de egentlig er værd?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09

Hej Magnus,

er det til nybegyndere også, for så duer det ikke (hos Google). Men er ellers interesseret i begge dele, så hvis du sender mig en pm herinde og fortæller, hvad du skal have for dem, så ville det være perfekt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Der står i Voucheren at det er til Google AdWords.

Har åbenbart ingen PB funktionalitet, men kan godt svare på andres. Kan du eventuelt sende en PB til mig og derfra kan jeg svare? Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55

Jeg ville ikke beskytte dette gavekort med liv og død. Jeg modtager flere af dem hver eneste uge, og skulle du mangle et kan du altid kontakte mig her på amino.

Som andre nævner er det gratis lærepenge. Du skal dog indsætte små 100 kroner på din konto for at indløse gavekortet, og du kan ikke indløse flere gavekort fra samme konto.

Brug dem på din blog og få lidt erfaring, så kan du altid smide mig en melding og få et mere når det er alvor og handler om mere end 100 kroner du selv smider ind. Det vil give dig en lille ide om hvad der virker, og hvad det koster.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57

Magnus A. Schifter-Holm:

Der står i Voucheren at det er til Google AdWords.

Har åbenbart ingen PB funktionalitet, men kan godt svare på andres. Kan du eventuelt sende en PB til mig og derfra kan jeg svare? Smile

Hov, så ikke lige at du fik skrevet. Jeg mener at du skal ind på indstillinger for at kunne modtage og sende pm's.

Du kan også sende mig en mail på irynav85@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02

Jeg ville ikke beskytte dette gavekort med liv og død. Jeg modtager flere af dem hver eneste uge, og skulle du mangle et kan du altid kontakte mig her på amino.

Som andre nævner er det gratis lærepenge. Du skal dog indsætte små 100 kroner på din konto for at indløse gavekortet, og du kan ikke indløse flere gavekort fra samme konto.

Brug dem på din blog og få lidt erfaring, så kan du altid smide mig en melding og få et mere når det er alvor og handler om mere end 100 kroner du selv smider ind. Det vil give dig en lille ide om hvad der virker, og hvad det koster.

Der skal trænes, det er klart :-) Og kan godt være at jeg gør det for bloggen.

En lille smule offtopic (men kun en smule): Hvordan får jeg prisen presset på Adwords? Jeg skal finde varianter/sætninger, der ikke bliver budt så meget på, ik?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:04

Hejsa

Husk lige at du kun kan bruge en Voucher pr. oprettet brugerkonto hos Google, man kan ikke bare "bruge løs" af de gratis rabatkort man kan finde gratis alle steder :-) ingen grund til at betale for dem.

Best regards

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)