Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

busreklame tilbydes!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 4. Nov 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en stor hvid bus til reklameinteresseret firmaer ?    bussen kan ses på Vandrep.dk

er kun interesseret i en fuld reklame af bussen ! ca.pris ligger på 100.000kr pr.år

Ps. Bussen kan mm evt. bruges til udstillinger og messer da den er indrettet til beboelse ! med venlig hilsen Flemming Faigh. fjf-service e-mail fjf77@hotmail.com

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Får man bussen med til de 100 store? vanvittig pris

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja den pris er helt sort, det har aldrig været billigere end lige nu at tegne gode aftaler på busreklamer i København.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Nov 10
Skrevet kl. 14:50

Da 4 uger koster 110.000kr i kbh så regn lidt på det! eller kom med nogle steder hvor det er billigere ? og vi snakker hel-reklame ... jeg tilbyder 10 weekender + messe-udstilling og steder man selv kan vælge ;)

Tilmeldt 4. Nov 10
Skrevet kl. 14:52

+ Bussen kører rundt i Dk. hele året !

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:41

mener bare at man selv kunne købe en bus for de penge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

lyder billigt hvis det er hk bus reklame, før i tiden kostede det op til 300.000 per år!

k.h Lina

Lokaldistribution.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:30

fjf77:

Da 4 uger koster 110.000kr i kbh så regn lidt på det! eller kom med nogle steder hvor det er billigere ? og vi snakker hel-reklame ... jeg tilbyder 10 weekender + messe-udstilling og steder man selv kan vælge ;)

Jeg kan få hele bagenden på 8 busser i 1 år for den pris. Det er til enhver tid en bedre deal. Vel og mærke nogle af de bedste ruter i Kbh.

Som sagt har det aldrig været billigere end lige nu.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Nov 10
Skrevet kl. 12:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg behøver faktisk ikke at forsvare min pris over for nogen ! det min bus og jeg bestemmer den pris jeg ønsker for den service jeg tilbyder ! jeg skal ikke leve af det og behøver ikke at prutte ned i pris med nogen ;) men til jer der overvejer at købe en bus på hvide plader som min ;) som er registreret som personbil og derfor må parkere alle steder i kbh. hvor personbiler må parkere , den koster 4000kr pr. md. i vægtafgigt men du kan da købe en på gule plader så og good luck!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

fjf77:

Jeg behøver faktisk ikke at forsvare min pris over for nogen ! det min bus og jeg bestemmer den pris jeg ønsker for den service jeg tilbyder ! jeg skal ikke leve af det og behøver ikke at prutte ned i pris med nogen ;) men til jer der overvejer at købe en bus på hvide plader som min ;) som er registreret som personbil og derfor må parkere alle steder i kbh. hvor personbiler må parkere , den koster 4000kr pr. md. i vægtafgigt men du kan da købe en på gule plader så og good luck!

Selvfølgelig afgør du selv prisen. Men hvis du begynder at argumentere for dit prisniveau og det ikke står til mål med alternativer med højere frekvens og 10% sikkert mere synlighed grundet den højere frekvens, så er du nød til at forsvare din pris.

Det er desværre sker for sælgere af din "type" er at I grundet inadvendtheden mister kontakter og mulighed for salg og samtidig med de negative vibrationer hindrer kreativiteten.

I et marked som er så presset som nu, så havde det måske været smart af dig at tilbyde dit koncept på en form for "share" basis. Få 10 eller 20 mindre virksomheder til at komitte sig. Det er enten kun 10.000 eller 5.000 til hver. Og da folien jo alligevel skal fremstilles, så er der absolut intet problem i dele bussen op i 10 eller 20 områder og langt flere muligheder.

Jeg mødte en sælger I går med samme indstilling indenfor et andet område, hvor jeg var mødedeltager som rådgiver. Istedet for at imødekomme de stillede spørgsmål med åbenhed, så blev han mere og mere lukket, og endte op med ikke at få en af landsdelens førende virksomheder som kunde. Han var ikke istand til at tænke ud af boksen. Han var ikke istand til at se at hans produkt ikke på nuværende tidspunkt var unikt og værst af alt, så havde han ikke evnen til at forstå kundens bemærkninger eller ønsker.

Resultat: No business, og fremover ser det derfor meget sort ud for ham, da han ikke har den bedste som reference.

Moralen er: Istedet for at du går i klinch med gule og hvide plader samt parkeringsmuligheder, så tænk istedet i koncepter og præsenter dem. Du er sælgeren - du skal kunne fortælle folk hvor stor effekt en reklame på en bus har parkeret foran et travlt område hvor promotion af nye produkter kan fregår med optimal opmærksomhed.

God vind.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)