En anden ting er APPS til dette fantastiske stykke software. Her kan man sagtens tjene nogle penge og alle kan være med!!
Softwaren køre også på MAC!
Bare lige en anbefaling til jer der har dette behov. Desuden er det en god måde at twitte og alt det andet på direkte fra sofaen. Der er tastatur bag på fjernbetjeningen som i øvrige er RF så du ikke behøves at pege direkte på afspilleren!
jeg kan også anbefale boxee til film, surf og tv programmer. Har lige set hele lost gratis gennem systemet, fra hulu mener jeg det var. Meeen det eneste store problem, der får mig til at finde en ny løsning er at man ikke kan se tv igennem boxee. Det er underligt at sådan et system ikke understøtter tv kort som de fleste computere er udstyret med i dag. Men det er nok bare en fejl fra deres side der nok bliver rettet.
Du skal angive dine lokale film, musik og billeder. Så får du både mulighed for at se indehold fra nettet og dit lokal netværk. Den finder cover og det hele på nettet. Super program :-)
jeg kan også anbefale boxee til film, surf og tv programmer. Har lige set hele lost gratis gennem systemet, fra hulu mener jeg det var. Meeen det eneste store problem, der får mig til at finde en ny løsning er at man ikke kan se tv igennem boxee. Det er underligt at sådan et system ikke understøtter tv kort som de fleste computere er udstyret med i dag. Men det er nok bare en fejl fra deres side der nok bliver rettet.
Tror jeg ikke du skal regne med. Hvad skal du endtlig bruge det til? Har dit fjernsyn ikke tuner? Jeg satte det op i går og ungerne er vilde med det. Den mindste som endnu ikke kan læse godt nok endnu, kan nu finde hendes film
remy : det skulle vel bruge til at sætte sine udsendelser på pause, stoppe dem og starte dem, og en elektronisk tvguide. Ligesom yousee plus bare uden deres boks. Det ville være forholdsvist nemt at gå til da disse systemer allrede er lavet jo
remy : det skulle vel bruge til at sætte sine udsendelser på pause, stoppe dem og starte dem, og en elektronisk tvguide. Ligesom yousee plus bare uden deres boks. Det ville være forholdsvist nemt at gå til da disse systemer allrede er lavet jo
Ok så meget tv ser jeg ikke så jeg har behov for det Desuden kan man jo altid se programmerne senere det er meget nemmere synes jeg.