Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sponsorer! Fodbold!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Jeg søger sponsor til et fodboldhold med vennerne.

Mere om os: Vi spiller til dagligt rundt om i forskellige klubber, nogle sammen men nok 5-6 forskellige!

Vi har været til et stævne hvor vi klarede os godt, vi blev nummer 3 ud af 10 hold og vi har nogle som ikke har spillet fodbold før og andre der er gode.

Vi tager til forskellige stævner rundt om når der er tid! Vi spiller slev u-19 eller u-17 vil sige vi rammer nok mest målgruppen 15-18år, men når vi er til træning osv. kommer din reklame ud til flere, da vi spiller i så forskellige klubber!

Det vi kan tilbyde er:

Reklame på ryggen under tallet!

Reklame på både højre og venstre ærme!

Reklame på det ene lår!

Vi har 14 trøjer og regner med at finde nogle som vil have min. En reklame på hver af trøjerne!

Vi kan også tilbyde reklame på front af trøjerne men så skal i give 100 per trøje eller mere, da "Pågen" Tilbyder 75-80,-

Vi regner ikke med det helt store beløb, men bare en lille smule så vi kan spare lidt penge!

I vil også få reklame på vores hjemmeside! www.DeUndervurderede.dk(Siden vil være klar inden næste uge) og vores facebook fangruppe mere end 300 medlemmer! 

Vi skal spille stævne 13 november og du har mulighed for at få reklame på trøjerne inden hvis du er hurtig! 

Jeg kan kontaktes på Msn: Lasselykke@hotmail.com Mail: Lasse@lykkemedia.dk sms/tele: 28 18 04 93 Skype: Lykkemedia

Mvh Lasse

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)